Bukser etter keisersnitt

Frk.vimsa

Blir kjent med forumet
Noen som har tips til behagelige bukser etter keisersnitt? Helst ikke joggebukser, men bukser man kan gå ut av huset med :) Hadde et keisersnitt i 2017, og synes det var vanskelig med klær da også..

Noen som har tips til behagelige bukser etter keisersnitt? Helst ikke joggebukser, men bukser man kan gå ut av huset med :) Hadde et keisersnitt i 2017, og synes det var vanskelig med klær da også..

gravidbukser brukte jeg, de strammet ikke eller gnisset.

Aner ikke, men ser for meg at gravidbukser er perfekte til etter keisersnitt.

Gravid-tights funket best her, gravidbukser i tykkere stoff har en kant som legger seg akkurat på såret og det synes jeg var veldig ømt de første ukene ihvertfall. Kjøpte meg en såkalt «paper-bag» bukse som lignet på en dressbukse og snøret den litt høyt i livet og gikk med skjorte til i starten. Da følte jeg meg fin samtidig som det ikke var vondt i såret. levde ellers i Ullkjole og strømpebukser Og tights og tunika. Man føler seg freshere enn med joggebukse ihvertfall.:)

Ingen bukser funka, så jeg brukte bare kjoler.

Brukte også disse hjemme sist, men jeg vil helst ikke gå ut av døra med kosetøy. Men smak og behag:happy:
Ja,vil si at jeg ikke gikk ut ofte i begynnelse og jeg klarte å bruke min vanlige Levis jeans tidlig. Kanskje er kjole beste da :)

Jeg syntes også at gravid buksen var ubehagelig. Ble mye store cubus bukser hjemme, og tights med kjole over når jeg skulle ut.

Back
Topp