Bukseproblem

August16spire

Elsker forumet
Er det bare meg som merker at buksene allerede strammer/er ubehagelige??? Er 7+3 og føler at de stramme buksene snart må bort,er nr 3 men har ikke lagt på mg I kg enda:chicken:
 
7+4 og har ikke brukt vanlige bukser på en stund. Elsker skjørt med stretch og løse kjoler :D

Gleder meg til å kjøpe mammaklær snart ❤️
 
Går endel i tights og løse bukser. Trange jeans orker jeg ikke. Ute gikk tur i sta og jaggu måtte en knapp opp på boble buksa ☺
 
Jeg er bare 4+6, håper jeg kan bruke vanlige bukser litt til. Siden ingen skal vite at jeg r gravid enda, må skifte på jobben.
 
Lever i tights når jeg er hjemme. Har et par high waist bukser som er redningen på jobb. Men jeans og andre bukser med normal linning er ubehagelige ja. Gleder med til denne halvfeite tiden er over og at jeg kan vise frem magen i stolthet istedet for å gjemme bort oppblåstheten...
 
Jeg er 6 uker idag, og har gitt helt opp jeansene mine! Her er det ullstrømpebukse og hverdagskjole/skjørt og genser det går i ;) rett i mannens jobbebukse når jeg kommer hjem.. Alt som strammer litt er ubehagelig.. :/
 
Funker enda med vanlige bukser, men er veldig oppblåst og ..."fettete" på magen. Så trives best i treningstightsen, haha!
 
Back
Topp