Buksene passer enda

Love4two

Forumet er livet
Buksene passer meg enda, og det er nesten som om jeg ikke er gravid, eller at jeg ikke er fire måneder på vei. Men jeg vet at det er en baby i min mage, så det er jo ikke i tvil sånn sett [:)] Skal vel være glad for at jeg kan buksene mine, har til og med kjøpt meg to til fordi jeg trengte flere. I min vanlige størrelse. Tror nok magen kommer stor og svær om ikke lenge. Hadde bare trodd jeg skulle ese ut, følte liksom at det var meg. Jaja.
Litt rar tråd dette her nå [8|] Er liksom i det litt forundelige hjørnet i kveld. Mye rart som kan boble da [8|]

Har det på samme måte som deg... jeg jo noe kortere (13 + 5) men hadde trodd at det skulle vises litt i alle fall! Det likner liksom ikke meg å IKKE legge på meg! Faktisk har jeg blitt tynnere!

Jeg fikk låne 3 mammabukser av svigerinnen min i går, men jeg tror nok det er en stund til jeg trenger det - det var MASSE plass til å vokse i der ja!

Jeg syntes det var så dumt å kjøpe mamma-bukse i forrige uke, hadde ikek noe å fylle den ut med. Så er det jo noe med at en selv kanskje synes at en er større en det en er, for de rundt meg sier jeg er tynn, men hvem føler seg vel det.... Bruker 40 i bukse, så jeg er vel bare helt normal [:)]
Tror vi får brukt for mamma.buksene snart uansett BflyW [;)][:)][:D]

Det er jo herlig at du fortsatt kan bruke de samme klærne da! Jeg håper det blir sånn for meg også! Har ikke lyst til å få mage få mage så fort...blir så vanskelig å holde det hemmelig da!

Men du må jo bare kose deg i de vanlige buksene dine, og være gad for at vekta ikke har tatt helt av!

Kos deg framover!

Ja jeg skal jo egentlig bare være glad, men jeg undret meg sånn over dette at jeg bare måtte skrive det her. Hadde en formening om hvordan kroppen min ville forandre seg, om det er ikke så lett å forutsi når en aldri har vært gravid før [;)] Synes kvinnekroppen i gravid modus er et flott mysterium, ufattelig tilpassingsduktig og full av forundringer

Jeg bruker fremdeles de samme klærne også.
Merker at det er tyngre å komme seg opp av senga, og å knyte skolisser. Men ellers merker jeg ikke store forskjellen.
Faktisk så føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt. Bare går rundt og gleder meg til UL om ca 1 uke, for å få bekreftelse på at jeg virkelig er gravid.

(Men jeg tror tross alt at jeg er gravid allikevel da - bare humørsvingene mine er bevis på det - gråter for ingenting). [:D]

Men regner med at magen kommer plutselig allikevel, så imens kan jeg bare nyte å ligge på magen om natta, og å gå i vanlige klær.

[:)]
[hr]

jeg skal LOVE dere at plutselig er bare magen der som en kul :) måtte kjøpe min første mammabukse sist uke...deilig å endelig vise alle ukjente at jeg er gravid,elsker å gå i butikken og sprade :) hehe....vet at dette høres rart ut,men dere forstår etterhvert hva jeg mener :) gled dere masse!! kos fra meg..

Jeg kan også bruke de vanlige buksene mine enda, ser at jeg har fått mage, men jeg har ikke lagt på meg noe enda...Har kjøpt meg to mamma bukser da, de er skikkelig behagelige å ha på, så jeg bruker de selv om de andre passer[;)]

Det er ingen som ser på meg at jeg er gravid heller... snufs. Må si jeg er blitt bekymret for om babyen vokser som den skal. Buksene mine passer ennå og jeg veier det samme som før jeg ble gravid.

Jeg har nok fått en god mage allerede.
Samboern min tvang meg til og kjøpe et par Gravid bukser, Jeg kjøpte et par I størrelse M, Og sah at di fikk vel ligge I noen måneder og vente.....
Men da Jeg prøvde di måtte vi, Eh bytte di til nummer L, Mine egnte bukser er også blitt ganske trang såh det er joh godt og bruke svangerskaps klær..... [:D]

Synes egentlig dere er ganske heldige jeg.
Jeg kan ikke bruke de vanlige buksene mine lenger. Er i utgangspunktet ganske tynn og bruker til vanlig ganske trange bukser. Har egentlig ikke fått så mye mage ennå, bare en bittebitte liten kul, men har blitt en del rundere rundt livet liksom.
Synes det er vanskelig å finne mammabukser og dessuten er det nesten aldri størrelse S el 36. Er som oftest bare store størresler synes jeg og de drukner jeg jo i. Takk og pris fins det mange busker som er lave på livet og med stikk på moten om dagen. De har jeg sverget til de siste ukene.
Gleder meg forøvrig til det blir en stor gravidmage og ikke bare en sånn mellomting. Ser mer ut som jeg har spist litt for mye nå[:D]

Tror nok det er veldig forskjellig fra person til person.. Jeg kommer ikke inn i mine vanlige bukser lengre.. Å jeg er nå 17 + 2..
Har termin 8 juli..

Når svigerinna mi gikk gravid for ett år siden så brukte hun sine vanlige bukser fram til påske og hun fødte i juli hun oxo..

Men bare vær glad du kan bruke dine egne bukser så lenge..

Jeg fikk plutselig litt mage i romjula..

Det er nok veldig forskjellig ja.
Jeg fikk som sagt låne 3 mammabukser av svigerinna mi, og hun måtte bruke dem på det tidspunktet jeg er nå... mens på meg synes det ikke...
Men det kommer nok. Har ingen hast jeg, er mer utålmodig etter å kjenne spark!

jeg er 24+5 og går enda i mine egne bukser..magen er så vidt begynt å syntes, men merker det godt i ryggen og det begynner å bli vanskeligere å bøye seg og slik...

Heldig dere som kan gå rundt i vanlige klær. Forrige helg jeg var på kino, tenkte jeg at jeg skulle pynte meg og ha på min største olabukse som jeg normalt må ha belte på (går normalt i joggebukser hjemme)... Holdt på å kveles!!! Bare å ha opp knappen ja. Jeg må ut å handle bukser. Hmmm...

Jeg gav opp mine vanlge bukser denne uken... Det er rett og slett ubehagelig!!! Så nå går det i skjørt, og en mammabukse med regulering i livet. Den blir ikke så stor når jeg strammer den godt. 

ORIGINAL: stavanger83

jeg skal LOVE dere at plutselig er bare magen der som en kul :) måtte kjøpe min første mammabukse sist uke...deilig å endelig vise alle ukjente at jeg er gravid,elsker å gå i butikken og sprade :) hehe....vet at dette høres rart ut,men dere forstår etterhvert hva jeg mener :) gled dere masse!! kos fra meg..

Hehehe... [:D][:D][:D]
Humret godt da jeg leste dette stavanger83. Tror nok det er sånn jeg vil føle meg også. Det er noe med å kunne vise hele verden at en er gravid. Nå synes det liksom ikke, så jeg gleder meg til det kommer en sikkelig kul på magen og jeg kan gå rundt å vise den frem [:)]

Knøttet79 du er ikke den eneste som har følt det sånn at en liksom bare har lagt på seg litt ekstra den siste tiden. Jeg haddde neste lyst til å kjøpe videre klær så ingen skulle se eller tro at jeg hadde lagt på meg. Nå er det litt anderledes, selv om jeg likevel er forsiktig med å strutte med den lille magen jeg har. Det vil helt klart forandre seg snart. Vi får glede oss.

BflyW jeg er også utålmodig når det gjelder å kjenne spark. Innbiller meg at jeg kjenner masse bevegelser for tiden, i form av bobler og bølger. Kan jo hende at jeg kjenner riktig, men jeg vet ikke og da blir jeg jo litt små-frustrert da [:)]

Vi er forskjellige alle sammen og heldigvis for det. Vi lærer av hverandre for ingen er lik som oss, og da får vi jo er bredere perspektiv på livet. Det var kanskje litt klisje, men syntes virkelig det er fint at vi her inne ikke er like. Jeg lærer av dere at et svangerskap er så mangt, hva magen angår til foreksempel. Vi får kose oss meg at vi har et eller to babyer i magen som snart skal se dagens lys (litt klisje igjen) [:)][:)][:)]

Klem fra Hege

mine egene bukser passet fram til jeg var 22 uker og da var det stopp!! nyt det så lenge det varer!![:)]

Back
Topp