Buksene er trange...

LALA84

Betatt av forumet
Er så oppblåst i magen at jeg får ikke på meg buksene lenger..Noen som har samme problemet eller? Trodde jeg kunne ha de buksene jeg har noen mnd jeg da,men den gang ei[;)] Liker ikke joggiser, nå har jeg bare noen tightser jeg kan bruke..  Kjenner det er ubehagelig når det strammer over magen, men er ikke klar for de buksene med strikk opp til puppene enda...Hvor finner man fine bukser som går an å bruke? Noen som har tips?

Jeg bruker mye tights, det er så behagelig! Ellers bruker jeg som rico sier, hårstrikk mellom knapp og knappehull!

Jeg er veldig oppblåst for tiden, men det bedrer seg vel snart! [:D]

Strikk på bukseknappen er jo ikke dumt da, men da må jeg ha lange topper over[:)] Får vel gå til innkjøp på flere tightser.. Men overdeler er vansklig å finne synes jeg også.. men kresen jeg da, føler meg så big i tunika å slikt..trodde ikke jeg skulle møte dette problemet enda hehe[:D]

høres ut som meg. jeg har faktisk fått sår på magen, uten at jeg merker det. men det må være fra beltet. jeg har begynt med tights og lenge topper, tunika`r. kjempe flott nå som sommeren kommer snart da. lite og lette klær, samt behaglige og skuler det en liten stund til [;)]

Jeg måtte faktisk kjøpe meg en mamma bukse for klarer ikke gå med vanlige bukser. Men den er sånn at jeg kan bruke den selv om jeg ikke er gravid også. Sånn harem bukse, og så kan beltet til magen brettes ned for det er likt stoff som buksen. Kjøpt den på Mor og Meg i Bergen, merket var Noppies.  Og ellers så bor jeg i harem buksene fra cubus! Ikke noe dongri her nei![&:]

Har et skjørt jeg tror jeg kommer til å bruke mye for det er veldig strech i det [:D]

Ellers har jeg noen bukser fra HM som er høye og litt løse i livet så tror de skal fungere en stund til..

Det kjipe med gravid bukser med sånn høy strikk er jo at du ser ut som du er 3 måneder lenger på vei enn du er, vil lissom ikke begynne å bruke det før jeg har sagt til folk at jeg er gravid [:D]

Back
Topp