Buksene begynner å bli trange!

Tripp trapp tresko

Blir kjent med forumet
Og jeg trooor ikke bare det er for mange brødskiver med leverpostei ;-) Er 11+5 og er tredjegangs, men så tidlig har ikke magen kommet før. Skal faktisk stikke innom HM på vei hjem fra jobb og kjøpe meg en gravidtights. I morgen er det ferie, og da kan jeg bare slippe ut magen.. Flere med begynnende mager?
 
Og jeg trooor ikke bare det er for mange brødskiver med leverpostei ;-) Er 11+5 og er tredjegangs, men så tidlig har ikke magen kommet før. Skal faktisk stikke innom HM på vei hjem fra jobb og kjøpe meg en gravidtights. I morgen er det ferie, og da kan jeg bare slippe ut magen.. Flere med begynnende mager?
Hadde stor mage allerede etter uke 8! Mammabuksene kom på da, og nå 10+6 blir de værende :p
 
Midja mi er borte (relativt slank til vanlig). Orker ikke bruke jeans i str.28 nå. Men litt tidlig for mammabukser (9+4).
 
Jeg bruker kun skjørt og bukser med strikk, har ikke sjans til å bruke dongeribuksene! Det er jo ømt også! Er andregangs og magen kom fort, rundt 8 uker. Nå må hemmeligheten ut snart, hvis ikke røper den seg selv!
 
Måtte på Cubus og kjøpe en sånn svart deilig bukse som ikke strammer noen plass i går!! Dongeribukse er heeelt pyton å ha på!
 
Sida eg har vært arbeidsledig sida forrige fødsel, har eg gått i joggebuker stort sett heile tida. Så her er buksene behagelige enn så lenge. :p
 
Mammabukse og kjoler her :P er annen gangs. Er vel ganske slank, og klærne er trange der etter :-/ vondt å ha på bukser men har brukt strikke-trikset og det funker til nøds enda på jeans.
 
Begynte vel med mamma klær i uke 5-6. Er 7 + 5 nå:) klarte ikke gå med dongeri buksene lengre:P
 
Back
Topp