Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt enig i disse! Og de har samme typen bukser uten innsnøringen i beina!Sånne kosebukser fra Cubus! Herlige både før, under og etter.
Det så jeg faktisk, men jeg er 160 og trenger det bånde nederstHelt enig i disse! Og de har samme typen bukser uten innsnøringen i beina!
Pleier i grunn kjøpe kosedress bokse og genser i store størrelser, men har smått begynt med gravid klær da XL begynner å bli litt trangt, men kjøper ikke større klær for og kaste de så gikk over til gravid klærHar du tips til noen gode bukser?
Trenger ikke å være gravidbukse så lenge dem passer til voksende mage!

Den har jeg på meg akkurat nå! Absolutt å anbefaleSånne kosebukser fra Cubus! Herlige både før, under og etter.

Fikk den i dag og elsker den! Kommer til å bruke den som ikke gravid også tror jegJeg har bestilt denne fra Vero Moda: https://www.veromoda.com/nb-no/product/20017775_2161/slim-straight-fit-bukser kan oppdatere når jeg har testet dem![]()

Så braFikk den i dag og elsker den! Kommer til å bruke den som ikke gravid også tror jeg![]()
![]()
Ja, det vil jeg si!Så braVar den normal i størrelsen?