*Angels* Glad i forumet 24 Mai 2011 #1 Da har jeg "drista" meg til å prøve en bukse med lomme. Stoffet er Bomulls Chambrey. Og jeg må jammen si meg KJEMPEfornøyd! Takk til litefrø for tips. =D Dette er definitivt den fineste/tøffeste buksa jeg har sydd!
Da har jeg "drista" meg til å prøve en bukse med lomme. Stoffet er Bomulls Chambrey. Og jeg må jammen si meg KJEMPEfornøyd! Takk til litefrø for tips. =D Dette er definitivt den fineste/tøffeste buksa jeg har sydd!
*Angels* Glad i forumet 25 Mai 2011 #5 Tusen takk! Mannen også roste meg og sa at denne var det fineste jeg hadde sydd (utenom Supermann onepiecen da). =D
Tusen takk! Mannen også roste meg og sa at denne var det fineste jeg hadde sydd (utenom Supermann onepiecen da). =D
*atina* Elsker forumet 25 Mai 2011 #7 Kjempefin!!! Var det vanskelig? Har enda ikke prøvd meg på lommer jeg. Kan ikke helt se for meg at jeg greier å få den pyntesømmen så fin...
Kjempefin!!! Var det vanskelig? Har enda ikke prøvd meg på lommer jeg. Kan ikke helt se for meg at jeg greier å få den pyntesømmen så fin...
*Angels* Glad i forumet 25 Mai 2011 #8 Tusen takk! =D Nei Atina! Var faktisk ikke vanskelig i det hele tatt.. Gi meg en lyd om du vil jeg skal prøve å forklare hvordan jeg gjorde det. =)
Tusen takk! =D Nei Atina! Var faktisk ikke vanskelig i det hele tatt.. Gi meg en lyd om du vil jeg skal prøve å forklare hvordan jeg gjorde det. =)