Bukse etter fødsel!

Søster Jordbæret

Forumet er livet
JIPPI!!!! igår fikk jeg på meg olabuksa mi som jeg brukte før fødselen!!! Herregud å det føltes godt!!
Magen er nå ikke like stram som før da.. men den er jo blitt tøyd godt gjennom 9 mnd! Men klager ikke.. for har bare 4 kg igjen til å komme ned på vekta jeg var på før graviditeten! Og de 4 kg'ne er vel nesten bare puppene som er fulle av melk... hehe...

Hvordan ligger dere an jenter?!

Eg e 1 kilo lettere nå enn da jeg ble gravid, men jeg kunne godt tenkt meg å gått ned en 9-10 kilo te så eg har tenkt å amme en god stund fremover i håp om at det hjelper + at det er så innmari koselig..
Jeansen min som jeg brukte da jeg ble gravid kommer jeg oppi, men magen er ganske så løs og slapp,, håper det blir bedre med ukene fremover.

Åhh ja er ikke det en god følelse??

Jeg gikk jo opp 18 kg jeg da, og nå har jeg igjen 4 kg til jeg er nede i samme vekt som da jeg ble gravid.
Men vet ikke om jeg skal prøve å gå ned noe nå egentlig, for jeg veide bare 48 kg da jeg ble gravid, så 52 er vel egentlig en helt grei vekt.
Eneste som er litt dumt er at kun en olabukse passer meg nå da, de andre er for trange [&:]
Samme med genseren.. De fleste jeg hadde var veldig trange og små, og derfor hakket for små nå..
Pga både litt større mage og større pupper .

Men men.. Enten får jeg leve i den ene olabuksa og joggebukser til jeg går ned enda et par kg, eller så får jeg investere i ny garderobe [:D]

Jeg fikk masse penger til jul av pappa som skulle brukes på klær når jeg fikk tilbake mine "vanlige former" !! Så jeg skal ut på shopping en eller annen gang! Har faktisk bare prøvd denne ene ola buksa, så jeg aner ikke om de andre passer eller ei... Er det samme hos meg som du sier med gensere... men men... magen får vi stramme opp med litt sit-ups etterhvert når ting er ferdig grodd og i orden der nede!

52 er jo en helt grei vekt da! men det viktigste er jo at du føler deg vel! jeg vil gjerne ned til den vekta jeg var.. så håper de siste 4 kg'n forsvinner med amminga.... synes 65 for min kropp er mer enn nok!

oi, dere er flinke da!! mangler 6 kilo enda jeg, minst. Har kommet meg inn i en bukse jeg brukte før jeg ble gravid, men har maange bukser jeg ikke kommer oppi enda [&:]. Har endel mage enda som jeg vil bli kvitt.. men må kanskje redusere matinntaket og begynne å trene da ..

jeg gikk ikke opp så mange kilo under svangerskapet...kun 5 kg.så jeg er lettere nå enn før jeg ble gravid...4,5 kg lettere
...godt...!tenkte å komme ned noen kg til, men vi får vente å se...vil ikke slanke meg noe nå som jeg ammer...kan fort miste melka da...å d vil jeg ikke...

ORIGINAL: Kjersti2

Flinke dere er[:D]

Jeg kan ikke skryte på meg at jeg har vært flink, for jeg har ikke gjort noe for det.. De har gått bort av seg selv! [:)]
Men de 4 som er igjen, må jeg nok fjerne med egen innsats. [&:]

ORIGINAL: fruluna

ORIGINAL: Kjersti2

Flinke dere er[:D]

Jeg kan ikke skryte på meg at jeg har vært flink, for jeg har ikke gjort noe for det.. De har gått bort av seg selv! [:)]
Men de 4 som er igjen, må jeg nok fjerne med egen innsats. [&:]

Signerer denne jeg! har bare 4 kg igjen jeg og...

Jeg gikk opp  18-20 kilo, vet faktisk ikke hvor mye jeg har gått ned enda, men i går fikk jeg på meg en olabukse og støvletter  he he, så deilig å kunne se litt ordentlig ut igjen[;)] 
Dette var da 5 dager etter fødselen , hi hi [:D]

Back
Topp