Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hm på nett har mye greie klær synes jeg. Ellers har du zalando feks. Men min erfaring fra forrige gang var at det var litt ulike i str, så jeg endte med å sende alt tilbake. Men husker ikke hvilket merke jeg bestilte derfra. Lindex har litt på nett, men har ikke prøvd.Var innom h&m i dag, men de har ikke mamma avdeling lenger på senteret.. har noen tips til nettbutikker med fine gravidbukser, som ikke er sånn alt for dyre?
TakkHm på nett har mye greie klær synes jeg. Ellers har du zalando feks. Men min erfaring fra forrige gang var at det var litt ulike i str, så jeg endte med å sende alt tilbake. Men husker ikke hvilket merke jeg bestilte derfra. Lindex har litt på nett, men har ikke prøvd.

Var innom h&m i dag, men de har ikke mamma avdeling lenger på senteret.. har noen tips til nettbutikker med fine gravidbukser, som ikke er sånn alt for dyre?

Typisk! De stretch dongeribuksene liker jeg godt, og chinosene(som jeg tror det heterTakkfant en bukse på hm, men var selvsagt utsolgt i str s. Er heldigvis ikke helt krise ennå
![]()
AhaTypisk! De stretch dongeribuksene liker jeg godt, og chinosene(som jeg tror det heter). Men er litt forskjellige modeller, tror de har gratis retur om du er kundeklubbmedlem, så sikkert greit å prøve litt
![]()
Hvis du handler på hm sin nettside og det ikke passer, kan du levere tilbake i butikk og få pengene tilbake med en gang, selv om de ikke har den varen i sitt sortiment.Her jeg bor har også mammaavdelingen lagt ned. Utrolig kjipt da det er eneste butikken på 1 times avstand med mammaklær og å kjøpe på nett misliker jeg![]()
Hehe, akkurat samme her. Fant fram gravidjoggebuksene, selv om jeg bare er i uke 11. De henger å slenger, men strammer i alle fall ikke noe! Liker godt kjoler selv, og synest det var fantastisk å gå i mammastrømpebukser, er jo motsatt av hold inn på magen i deSelv er jeg veldig glad i kjoler så gleder meg til å gå mer i det. Med sykemelding har jeg egentlig ligget mest med joggebukse og kosegenser![]()