bukplastikk?

merete85

Betatt av forumet
hei. jeg skal endelig få bukplatsikk og fettsuging,,den store dagen er 18 desember.
lurte på om noen har erfaring med dette?

er i tvil om jeg skal ta inn på hotell eller dra hjem, ca 2 timers kjøretur hjem og må tilbake dagen etter for å ta ut dren..

håper noen har erfaringe de vil dele med meg.

Du finner maaange med erfaringer fra dette på overvektsoperasjon.no

Merete....jeg har gjort dette.
Hvor skal du gjøre det? hvilken klinikk?
Jeg bodde hos noen i nærheten av klinikken.Og tro meg...du er nok ikke i form til å kjøre noen steder de første dagene.

Jeg må bare si at hadde jeg visst da,det jeg vet idag så hadde jeg aldri gjort det!!
Jeg var hos Nobel clinic i Oslo og arrene mine ser ikke ut.Var en skikkelig dårlig jobb!!![:@]

Jeg kommer til å gjøre det når jeg er ferdig med barn

Ååååå guuu så spennende!!!!!!

Åååå, for en fin julepresang til seg selv!!!!

Lyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyykke til!!!

kunne tenkt meg det selv jeg, har en sånn sæggekul på magen, prøver bukser som går over den, men de bare sklir under.......nytter ikke å skjule den å jeg føler meg gravid enda...irriterende... skal ha flere barn da så gjør ikke noe mer utav det enda. heldig du ja[;)]

ORIGINAL: TonjeSinMamma

ORIGINAL: BabyMia

kunne tenkt meg det selv jeg, har en sånn sæggekul på magen, prøver bukser som går over den, men de bare sklir under.......nytter ikke å skjule den å jeg føler meg gravid enda...irriterende... skal ha flere barn da så gjør ikke noe mer utav det enda. heldig du ja[;)]

Legen min sa man fint kunne få barn selv om man utfører bukplastikk.. Jeg skal og ha flere barn, men ikke før om noen år. Og magen min må jeg gjøre noe med før den tid gitt..[;)]

ja så det der[:)] men jeg tenker som så at strammer de magen så blir jeg gravid igjen så ser jeg for meg at det blir en bortkasta operasjon hvis ting går litt tilbake til sånn det var før (får LETT strekkmerker). men nå planlegger vi et barn til innen et par år her da så holder ut det[:D]

Så spennende! Lykke til med operasjonen, håper det blir bra. Vil gjøre det samme selv, men venter til jeg har fått de barna jeg vil ha:)

ORIGINAL: Lois Lane

Jeg kommer til å gjøre det når jeg er ferdig med barn

samme her, når jeg har trent så mye at resten ikke kan gå vekk uten

Og så kommer mitt teite spørsmål [8D]

Bukplastikk, er det fjerning av løs hud som ikke kan trenes vekk eller tar de fett også da?? [8|] *jadda jadda, heelt fjern*

Har sett en del før og etter bilder og noen ser jo 20 kg tynnere ut.

jøss for en respons=)
jeg skal nok sove på hotell første natta. skal opereres på colosseum klinikken i oslo, han kirurgen virket kjempe snill og han tegnet på meg så jeg kunne se hvor mye hud han skulle fjerne=)0)0=) jippi håper dette blir bra..
men tror nok ikke jeg får morfin, blir vel bare pinex forte eller noe slikt..

Hva skal til for å få dekket bukplastikk? Lykke til forresten! [:D]

Jeg fikk bare pinex forte.Egentlig får man paralgin forte,men jeg reagerer ikke på den.

Håper for all del at det går bra med deg så du slipper like stygge arr som jeg har fått.Sku jaggu ha anmeldt den legen.Men jeg har jo fått barn nå og da kan de bruke det mot meg.

for å få dekket en sånn operasjon må du ha et hudforkle som henger hud mor hud. sikkert flere kriterier men det var det legen sa til meg.
hvor har du operert deg siden du fikk sånne stygge arr?

Nobel clinic i oslo....[:'(][:@]

Back
Topp