Bukplastikk

Bkno7826282

Andre møte med forumet
Hei.for 1 år siden hadde jeg en bukplastikk opperasjon med sying av muskler..jeg var jo færdig med å få barn..men sånn ble de ikke..ble gravid på p-piller no så dette var ikke planlagt..men de jeg ville høre om er om noen har erfaring med svangerskap etter en sånn opperasjon?? Smerter i arr eller noe annet?

Jeg lurer på det samme! Foreløpig har jeg kjent "strekk" i arr på mage. Er ikke lenger enn 10+0 .

Har ei venninne som fikk barn 7-8 år etter bukplastikk. Gikk helt smertefritt, og magen ble like fin som før. Vet hun var litt bekymra for om hun skulle trenge en ny operasjon, men det trengte hun ikke :-)

Jeg hadde også operasjon for 1 år siden, og kjenner det godt i magen. Ikke i arret da, men i musklene og at magen er strammere enn de forrige svangerskapene. :)

Skulle heller ikke ha flere barn, men så fikk vi lyst på likevel. Og siden min operasjon ikke er gjort godt nok, så skulle jeg få en ny. Og da åpnet muligheten seg for et nytt barn. :)

Hei.for 1 år siden hadde jeg en bukplastikk opperasjon med sying av muskler..jeg var jo færdig med å få barn..men sånn ble de ikke..ble gravid på p-piller no så dette var ikke planlagt..men de jeg ville høre om er om noen har erfaring med svangerskap etter en sånn opperasjon?? Smerter i arr eller noe annet?
Som å lese om meg. Jeg hadde min operasjon for snart to år siden. Var også ferdig. Brukte p-piller og vips sitter jeg her.
Kjenner det strammer i magen og lurer virkelig hvordan dette skal gå! Hvor bra blir magen etterhvert!

Back
Topp