Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, kjære vene! Det kan jeg tenke meg var godt! Altså, det er jo sikkert vondt, men du skjønner greia..FancyPants skrev:
Du trengte virkelig den operasjonen, og så bra det har blitt:)
Åh så flott mage du har fått da!!*UtspyttaLaban* skrev:
Si meg fikk du det dekket eller?
Magen din minner litt om min, bare at din virket litt mer oppblåst, og min er myyye slappere
Så fint det ble da.. Skulle gjerne gjort det samme.. Men litt pysete av meg.. regner med at det gjorde veeeldig vondtchinchillaen skrev:
Zid skrev:
Så fint det ble da.. Skulle gjerne gjort det samme.. Men litt pysete av meg.. regner med at det gjorde veeeldig vondtchinchillaen skrev:
Folk opplever jo så forskjellig på en så stor operasjon, men jeg var vel av de helldige som ikke hadde vondt i det hele tatt... svei i snittet når jeg reiste meg, la meg ned, men ikke noe mere.
Men krokbøyd gikk jeg i 3 uker.. og det var det som var værst.. får jo vondt i ryggen av å gå bøyd fremover.. men etter 3 uker fikk jeg rettet meg opp og merker ikke noe av noe nå :D
En får jo masse smertestillende fra første stund den første uken.. :)
Wow, så bra det ble! Privat eller offentlig?MorStine skrev:
Jeg har bestemt meg for at jeg skal selv når jeg har fått siste babyen nå :) Dersom jeg ikke får dekket, skal jeg ta meg råd til å gjøre det selv. Ser konstant 5 mnd gravid ut, magen er litt oppblåst, men verste er i grunn all den overflødige huden. Er ekstremt mye føler jeg. Men har hørt det er strengt med å få dekket her på vestlandet, så er spent. Det skal gjøres uansett, for sånn det har vert nå etter siste sv.skap så føler jeg meg ikke vel uansett hva jeg har på meg. Og i og med at jeg er 22, så vil jeg ikke ha det slik resten av livet!!
chinchillaen skrev:
Zid skrev:
Folk opplever jo så forskjellig på en så stor operasjon, men jeg var vel av de helldige som ikke hadde vondt i det hele tatt... svei i snittet når jeg reiste meg, la meg ned, men ikke noe mere.
Men krokbøyd gikk jeg i 3 uker.. og det var det som var værst.. får jo vondt i ryggen av å gå bøyd fremover.. men etter 3 uker fikk jeg rettet meg opp og merker ikke noe av noe nå :D
En får jo masse smertestillende fra første stund den første uken.. :)
Hmm... får se om jeg noen gang blir tøff nok da
Har du gått ned mye i vekt, eller skyldes det bare graviditeten?Tøsa! skrev:
Må si du ble kjempefin!
Har lyst til å gjøre det samme selv hvis magen blir skikkelig pløsete, men jeg må ned noen kg først.