Bukplastikk... før og etterbilde :)

Zid

Gift med forumet

Ikke sååå lenge siden jeg skrev inne her om Bukplastikk, men nytt bilde i dag... endelig ser jeg frem til å pynte meg til jul :)

Fortsatt hoven på magen... men er ganske så fornøyd :D

Fettsugd 600 ml fra flankene, 200 fra magen
Fjernet 497 g hud
Sydd magemusklene 8 cm

:D

Åh, kjære vene! Det kan jeg tenke meg var godt! Altså, det er jo sikkert vondt, men du skjønner greia..

Du trengte virkelig den operasjonen, og så bra det har blitt:)

så bra det ble
Ska selv med tiden,venter bare på svar fra sykehuse

Åh så flott mage du har fått da!!

Si meg fikk du det dekket eller?
Magen din minner litt om min, bare at din virket litt mer oppblåst, og min er myyye slappere

Åååh, så fiiin du bleiSå mye bedre ut for deg og. Kan tenke meg det var vondt og gå med.

Så fint det ble da.. Skulle gjerne gjort det samme.. Men litt pysete av meg.. regner med at det gjorde veeeldig vondt

FancyPants skrev:
Åh, kjære vene! Det kan jeg tenke meg var godt! Altså, det er jo sikkert vondt, men du skjønner greia..

Du trengte virkelig den operasjonen, og så bra det har blitt:)

Vel... det gjorde ikke vondt i heletatt :D  eneste at det svei i snittet når jeg skulle reise meg opp eller legge meg ned bare..

Det som var værst var jo at pga sydde muskler så går en veldig krokbøyd og fikk da vondt i ryggen.., men etter 3 uker så klarte jeg å rette meg opp, så nå merker jeg IKKE noe av noe :D

*UtspyttaLaban* skrev:
Åh så flott mage du har fått da!!

Si meg fikk du det dekket eller?
Magen din minner litt om min, bare at din virket litt mer oppblåst, og min er myyye slappere

Takk :D  Nei betalte selv.. magen kostet meg 45 000... men absolutt vært det.. Det jeg har lest er at en må vel ha ca 3 cm heng for å få det dekket.. jeg hadde ikke så mye heng akkurat.. men den kulen på magen.. det var magemusklene mine.. lå egentlig i en ball som stakk ut.. var tøyd og ødelagt etter svangerskapene, så ville ikke fått trent det inn uansett...

bondekone skrev:
så bra det ble
Ska selv med tiden,venter bare på svar fra sykehuse

Masse lykke til når det blir din tur :D

Wow, så bra det ble! Privat eller offentlig?

Jeg har bestemt meg for at jeg skal selv når jeg har fått siste babyen nå :) Dersom jeg ikke får dekket, skal jeg ta meg råd til å gjøre det selv. Ser konstant 5 mnd gravid ut, magen er litt oppblåst, men verste er i grunn all den overflødige huden. Er ekstremt mye føler jeg. Men har hørt det er strengt med å få dekket her på vestlandet, så er spent. Det skal gjøres uansett, for sånn det har vert nå etter siste sv.skap så føler jeg meg ikke vel uansett hva jeg har på meg. Og i og med at jeg er 22, så vil jeg ikke ha det slik resten av livet!!

chinchillaen skrev:
Så fint det ble da.. Skulle gjerne gjort det samme.. Men litt pysete av meg.. regner med at det gjorde veeeldig vondt

Folk opplever jo så forskjellig på en så stor operasjon, men jeg var vel av de helldige som ikke hadde vondt i det hele tatt... svei i snittet når jeg reiste meg, la meg ned, men ikke noe mere.

Men krokbøyd gikk jeg i 3 uker.. og det var det som var værst.. får jo vondt i ryggen av å gå bøyd fremover.. men etter 3 uker fikk jeg rettet meg opp og merker ikke noe av noe nå :D

En får jo masse smertestillende fra første stund den første uken.. :)

Zid skrev:

chinchillaen skrev:

Folk opplever jo så forskjellig på en så stor operasjon, men jeg var vel av de helldige som ikke hadde vondt i det hele tatt... svei i snittet når jeg reiste meg, la meg ned, men ikke noe mere.

Men krokbøyd gikk jeg i 3 uker.. og det var det som var værst.. får jo vondt i ryggen av å gå bøyd fremover.. men etter 3 uker fikk jeg rettet meg opp og merker ikke noe av noe nå :D

Hmm... får se om jeg noen gang blir tøff nok da

MorStine skrev:
Wow, så bra det ble! Privat eller offentlig?

Jeg har bestemt meg for at jeg skal selv når jeg har fått siste babyen nå :) Dersom jeg ikke får dekket, skal jeg ta meg råd til å gjøre det selv. Ser konstant 5 mnd gravid ut, magen er litt oppblåst, men verste er i grunn all den overflødige huden. Er ekstremt mye føler jeg. Men har hørt det er strengt med å få dekket her på vestlandet, så er spent. Det skal gjøres uansett, for sånn det har vert nå etter siste sv.skap så føler jeg meg ikke vel uansett hva jeg har på meg. Og i og med at jeg er 22, så vil jeg ikke ha det slik resten av livet!!

Dette ble gjort privat på Gjøvik :)   Jeg og var møkklei av å ha konstant gravidmage.. og som legen sa : magemusklene er såpass tøyd og det får magen til å stikke utover.. gikk jo ikke ann å stramme inn og det går ikke ann å trene inn igjen musklene som er delt/tøyd.. så absolutt vært hver eneste krone...

:)

Lykke til værtfall :)

Mye nytting info å lese på Bukplastikk.com forumet :D

chinchillaen skrev:

Zid skrev:

chinchillaen skrev:

Hmm... får se om jeg noen gang blir tøff nok da

hehe.. får ha lykke til om du en dag velger dette :D

Har du gått ned mye i vekt, eller skyldes det bare graviditeten?

Må si du ble kjempefin!
Har lyst til å gjøre det samme selv hvis magen blir skikkelig pløsete, men jeg må ned noen kg først.

Wow..

Så bra det ble!!!

Kjempe fin ble du

Så utrolig bra det ble!!
Nå sist hadde jeg sånn mage som du hadde. Og hvis ikke magen blir bedre etter denne babyen så skal jeg også opereres :D
Gleder meg allerede jeg. Hehe.

Hadde du keisersnitt med ungen(e) forresten?

Gratulerer med et sinnsykt bra resultat.

kricam skrev:
Wow..

Så bra det ble!!!

Kjempe fin ble du

Tøsa! skrev:
Har du gått ned mye i vekt, eller skyldes det bare graviditeten?

Må si du ble kjempefin!
Har lyst til å gjøre det samme selv hvis magen blir skikkelig pløsete, men jeg må ned noen kg først.

Dette skyldes de to siste graviditetene.. gikk MASSE opp i kg, men ble kvitt noen få kg etter, men magen var den samme hele tiden.. var ikke mye fett på magen, men magemusklene var så tøyd at de bare ble hengende ut.. :p

Ikke gått ned mer enn 1 kg siden opperasjonen, men det er ikke viktig for meg.. fått kvitt det store problemet og det var magen :D  og føler meg maaaaange kg mindre ;)

Back
Topp