ADVARSEL, sterkt innhold, leses ikke hvis du ikke tåler litt blod og gørr.
Grunnen til 14 netter på sykehus var rett og slett infeksjon.
Fikk først feber noen dager etter jeg kom hjem, tilbake og en natt med antibiotika intravanøst og pillekur med hjem.
Fortsatt feber og begynte å lekke mengder med rødt "blod" fra sårkanten.
Her snakker vi drypp drypp på gulvet, håndklær under klærene for å fange opp gørra. Som ble byttet mange ganger til dagen når jeg blødde gjennom.
Ringte jo inn og snakka med ei sur kjerring som sa at det var jo bare bra at ting kom ut, det skulle være sånn. Og jeg gikk jo allerede på antibiotika, snøft snøft...[8|]
Inn igjen og legen stakk opp langs sårkanten med en pinne og sjekka, måtte tilbake noen dager senere for å spyles ut i narkose. Skulle egentlig hjem samme dag men tok lang tid for å våkne av narkosen så ble liggende til neste dag.
De kom om morgenen og syns jeg så varm ut og målte tempen, 39,3.
2 min senere sto lege og søster over meg og reiv av bandasjer og tape.
Legen rev av tapen såpass brutalt at søstrene rundt sto og ynket seg......
Ble liggende 9 netter med antibiotika intravanøst, stigende mengde til 4 dobbel dose av normalen. Så fikk de prøvene tilbake, jeg hadde E-colie bakterier innunder huden ved buken der de hadde spylt, så jeg fikk penicilin på toppen av antibiotikaen for å ta knekken på det, da snudde formen til bedre før jeg fikk reaksjon på alt mølet de stappa i meg, men da hadde heldigvis bakteriene sakt takk for seg.
Såret var første gang fiiint sydd med invendige sting og var slettes ikke ille vondt.
Når de reopererte åpna de hele skuren ved bikinilinjen, gikk inn og gjorde sitt og stiftet igjen herligheten.
Daaaa var ikke såret særlig behagelig, jeg bannlyser herved alt som heter stifter herfra til hekkan.
Ikke er de særlig behagelige å fjerne heller, når de har snudd seg og må snues før søster kunne bruke tangen til å ta dem ut.....