Buhuuu...

Ulva

Forumet er livet
Vi må utsette forsøket vårt til i august. Jeg er blitt syk og kan ikke starte på medisiner og slikt før vi vet hva som feiler meg. Er så typisk og så nedtur at det måtte bli slik, nå når vi var så nært oppstart! *FRUSTRERT* :(:(:(

Så utrolig kjedelig!!!!
Håper de finner ut av det fort, for er kjedelig å være syk og ikke vite hva det er for noe.
Sender deg en stoooor trøsteklem!!

Vi må utsette forsøket vårt til i august. Jeg er blitt syk og kan ikke starte på medisiner og slikt før vi vet hva som feiler meg. Er så typisk og så nedtur at det måtte bli slik, nå når vi var så nært oppstart! *FRUSTRERT* :(:(:(
Åneiii!!! Så utrolig kjipt!:(:( Håper alt kommer til å gå bra med deg da:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Huff! Håper dei snart finner ut av det og at du snart blir frisk og rask igjen :)

Huff, masse god bedring

Det var ikke noe hyggelig å høre. Håper de finner ut hva som feiler deg raskt og at det ikke er noe skummelt. Stor klem :)

Back
Topp