Buggy board (ståbrett)

SHS

Elsker forumet
Hva er egentlig forskjellen på buggy board mini og maxi? Tåler de like mange kg? Er det bare det at barnet får bedre plass til føttene?

Noen som vet målene på mini og maxi?

Kan det være at mini er like greit å ha hvis man ikke skal bruke det så mye?

Det kan være litt forskjell på hvilken vogn det passer til. Inne på hjemmesiden fant jeg ut at mini passet en av vognene mine, men maxi passet begge

Det kan være litt forskjell på hvilken vogn det passer til. Inne på hjemmesiden fant jeg ut at mini passet en av vognene mine, men maxi passet begge

Det var et godt tips! Problemet er at jeg har Simo vogn, og den fant jeg uansett ikke på nettsiden deres, siden den ikke prodseres lenger. Noen som vet om mini passer til Simo? Maxi passer nok, så får evt. kjøpe det for sikkerhetssykld.

Det var et godt tips! Problemet er at jeg har Simo vogn, og den fant jeg uansett ikke på nettsiden deres, siden den ikke prodseres lenger. Noen som vet om mini passer til Simo? Maxi passer nok, så får evt. kjøpe det for sikkerhetssykld.
Simo har vel egne søskenbrett om det skulle være aktuelt?[emoji4]

Jeg har brukt maxi på en Brio happyvogn i alle fall.
Hatet det brettet som pesten. Var tungvint å slå opp og ned, bråket, var forferdelig på grus, kunne ikke "rygge" med vognen, og det gled ut av posisjon hele tiden [emoji20]

Nei, Simo produseres ikke lenger, så ikke mulig å få tak i.
Okay, det var jeg ikke klar over[emoji106] Jeg har søskenbrett stårnde til min simo, men det er 2011 modell, så begynner jo å bli noen år gammel[emoji6]

Jeg har brukt maxi på en Brio happyvogn i alle fall.
Hatet det brettet som pesten. Var tungvint å slå opp og ned, bråket, var forferdelig på grus, kunne ikke "rygge" med vognen, og det gled ut av posisjon hele tiden [emoji20]

Oi, det høres jo ikke bra ut. Vil det ikke uansett hvilket brett man har være vanskelig på grus, med tanke på små hjul?

Er det flere med erfaringer?

Vet noen om andre ståbrett som passer til Simo?

Back
Topp