bugaboo

Frøkenkanin

Forelsket i forumet
Kjøpte oss nettopp en bugaboo cameleon. Synes den virker kjempegod, andre som har erfaringer med vognen? Positive og negative.

Beste vogna i verden.

Vi har brukt vår i nesten to år, MASSE, og den har veldig mange positive sider.

Skal bruke samme vogna til lillesøster som kommer i januar.

ORIGINAL: eelias

Kjøpte oss nettopp en bugaboo cameleon. Synes den virker kjempegod, andre som har erfaringer med vognen? Positive og negative.

bilde?[:)]

Har hatt den siden W var 3mnd, å er kjempe fornyød!

Vi har den til Kasper nå. Er den beste vognen jeg noen gang har hatt.

To negative ting er at det er vanskelig å komme til kurven under vognen når bagdelen er på, og den andre er at den legges sammen i to deler. Skulle ønske at den kunne legges sammen i en del også. Men det er nemo problemo i hverdagen, for vi setter den bare rett inn i bagasjerommet i vår touran.

Vi har sportsdelen til Kasper nå, og han sitter kjempe godt i den.

Kjøpte nett et helt nytt fleece trekk til den på ebay til ca 450,- inkl frakt[:D]

Lykke til med verdens beste vogn. Du kommer til å eeeeelske den[:D]

jeg vet ikke hvordan jeg legger inn bilder. men den er helt brun. Stod mellom brun og rosa og helbrun, men siden vi har to unger (gutt og jente) så skal vi heller kombinere vognpynt og pose i jente og evt. guttefarge. Er jenta som bruker den nå da.

ORIGINAL: eelias

jeg vet ikke hvordan jeg legger inn bilder. men den er helt brun. Stod mellom brun og rosa og helbrun, men siden vi har to unger (gutt og jente) så skal vi heller kombinere vognpynt og pose i jente og evt. guttefarge. Er jenta som bruker den nå da.

Selger ofte pent brukte trekk på finn, så kan jo bytte litt om du blir litt lei. Vi har grå base og brunt trekk, men har nett byttet til fleece trekk i sand[:D] Ble liksom en helt ny vogn[:D]

ja det er det morsomme. blir nok fleecetrekk etter hvert. Nå sover lillegull godt i vognen. [:)] fikk henne til å sovne tidlig i dag [:)]

Back
Topp