Bugaboo

Jeg har alltid vært en liten motstander av de vognene for mannen nektet de sist. Men nå har jeg fått mer å mer sansen for dem. Snakket med maaange som har de og de aller fleste er fornøyd. Denne gang ble det buffalo pga den har alt jeg vil ha i en vogn. Så satser på jeg blir fornøyd. Er veldig kresen når det kommer til vogner å har prøvd mye.

Jeg har alltid vært en liten motstander av de vognene for mannen nektet de sist. Men nå har jeg fått mer å mer sansen for dem. Snakket med maaange som har de og de aller fleste er fornøyd. Denne gang ble det buffalo pga den har alt jeg vil ha i en vogn. Så satser på jeg blir fornøyd. Er veldig kresen når det kommer til vogner å har prøvd mye.
Vet du hva som er fordel/ulempe med Buffalo vs Cameleon??

Nei jeg vet fordelene med buffaloen. Større hjul som går lettere i alle terreng i forhold til de små forhjulene på cameleon som noen ganger henger seg opp i gruskanter og er litt ujevn på grus, god handle kurv som er lettere tilgengelig enn på
Cameleon, vendbart sete, bagdelen og sportsdelen står litt høyere på understellet enn cameleon som noen klager på. Det ekstra hakket på kallesjen på buffaloen betyr mye når babyen/barnet skal sove.
Dette var hvorfor vi gikk ut med buffalo og ikke cameleon.

Jeg var veldig fornøyd med cameleon. Den er så nett og har mange funksjoner. Det negative er at selvsagt vogna på vinterføre, men hadde vinterhjul. Synes det var vanskelig å komme til handlekurven under bagen, og sittedelen er litt kort i ryggen. Den er heller ikke god å trille med en hånd på underlag med helling.

Buffaloen er jo mye bedre, men syntes den var mye tyngre å trille.

Tok sats og kjøpte en 1 år gammel bugaboo cameleon? :-) Tror den blir genial for vårt bruk! Liten hendig, og så er den jo rett og slett litt stygg-kul og tøff i ett! :D Gleeeder meg til å bruke den til lillebror!

Jeg elsker min cameleon :) men som de skriver over; vanskelig å trille med en hånd, dårlig dempere(synes den kan virke litt hard for barnet når jeg triller over grus) men ellers så liker jeg den mye bedre enn brio happy vognen vi har. Elsker at den er lett, stilig å se på og at frøkna sitter utrolig godt i sportsdelen. Sitter bedre i denne enn i brio happy. :)

Back
Topp