Bugaboo-vogn og høye foreldre

Forventningsfull:)

Glad i forumet
Maiblomstene 2017
Jeg sniker meg hit fra mai 2017 for å spørre dere som har litt mer erfaring enn meg om hvordan vognene deres fungerer. Håper det er greit! =)

Vi bor i Oslo, skal ha vognen mye i bil, og litt på buss. Opptatt av at den er lett å trille og enkel å legge samen. Vi har eliminert oss frem til Uppababy Vista eller Bugagoo Buffalo.
Men vi er begge høye (176 og 186), og synes Bugaboo-vognen er veldig lav. Noen andre høye som har den og har noen erfaringer å dele?
-evt andre tips knyttet til disse to vognene - eller en annen vogn? :)
Takk!
 
jeg er 178 og mannen min 186.. vi valgte Bugaboo Buffalo til førstemann og skal nå bruke den på nr 2. har vært veldig fornøyd med den vogna, og høyden har aldri vært noe 'problem' :) sportsdelen (som du bruker mest) er veldig fin, og høyere en mange andre modeller!

super fornøyd og tommel opp for Bugaboo Buffalo herfra altså [emoji106] [emoji6]
 
Babyen kommer høyere i sportsdelen ja, og styret kan jo justeres så det passer dere. Jeg er ikke høy (163) og jeg kunne ikke se babyen bak kurvhanka og det der bagdekket som stikker opp, haha. Hadde jeg vært høyere kunne jeg sett over det og se babyen. Måtte ta av hanka og legge ned flappen.
 
Jeg sniker meg hit fra mai 2017 for å spørre dere som har litt mer erfaring enn meg om hvordan vognene deres fungerer. Håper det er greit! =)

Vi bor i Oslo, skal ha vognen mye i bil, og litt på buss. Opptatt av at den er lett å trille og enkel å legge samen. Vi har eliminert oss frem til Uppababy Vista eller Bugagoo Buffalo.
Men vi er begge høye (176 og 186), og synes Bugaboo-vognen er veldig lav. Noen andre høye som har den og har noen erfaringer å dele?
-evt andre tips knyttet til disse to vognene - eller en annen vogn? :)
Takk!
Vi har bugaboo buffalo. Jeg er lav og sambo 193. :) vi er begge super fornøyd!!!
Han har aldri tenkt over at den er lav.
Kan anbefales!!
 
Den passer for begge. Mannen min er 185 og jeg 164. Begge trives med vognen, men så har vi buffalo og den er ikke så lav.
 
Takk for alle svar!
Til tross for myegod reklame her for Bugaboo har vi nå landet på Uppababy vista. Av flere grunner, bla det at bagen der kommer høyere opp, noe som er praktisk både for løfting og for å komme til handlenettet under. Så får vi se om vi blir like fornøyd som dere er med Bugaboo! :)
 
Babyen kommer høyere i sportsdelen ja, og styret kan jo justeres så det passer dere. Jeg er ikke høy (163) og jeg kunne ikke se babyen bak kurvhanka og det der bagdekket som stikker opp, haha. Hadde jeg vært høyere kunne jeg sett over det og se babyen. Måtte ta av hanka og legge ned flappen.
Dette må eg også xsmile5 pleier å alltid ha håndtaket av og nedbrettet kant, om guttungen ikkje sover så liker han å sjå meg
 
Back
Topp