Bugaboo vogn - forskjell...

Solbaer79

Betatt av forumet
Sommerfuglene 2017
Hei! Er det nokon av dokke som har litt greie på Bugaboo-vognene? Lurer på kva som er forskjell på Bugaboo Buffalo Classic edition og "vanleg" Bugaboo buffalo? Leser om classic vogna at ein kan låse forhjula - då kan ein kanskje ikkje det på den andre varianten? (som er ca 1500 kr rimlegare). Nokon som har erfaring med Bugaboo buffalo vogna? Blir jo litt variert trilling vil eg tru - litt skogssti, men sikkert mest asfalt...Bur på vestlandet så snø er ikkje det store her, mest regn og vind ;-)

Hmm.. Er det ikke understellene som er ulike? De som er helsvart er dyrere enn de som er grå. Var det som va forskjellen på de to vi så på hos barnashus, som hun som jobba der fortalte oss. Men skal ikke si sikkert at det er det som er svaret på spørsmålet ditt [emoji4]

Hmm.. Er det ikke understellene som er ulike? De som er helsvart er dyrere enn de som er grå. Var det som va forskjellen på de to vi så på hos barnashus, som hun som jobba der fortalte oss. Men skal ikke si sikkert at det er det som er svaret på spørsmålet ditt [emoji4]
Okey..for eg ser at nokon av vognene kostar 11 175 (alu understell), men med svart understell kostar dei 11 910. Og så gjer det altså endå eit prishopp til 12450 på den vogna som er "classic edition". Ser at bagdelen også har same farge heile baggen... Så er jo nokre synlege forskjellar. Men lurer på om det også betyr annleis funksjon på hjula foran på den rimlegaste. I grunn ein større forskjell for meg det enn om baggen har same farge og har skinnhåndtak delar av håndtaket.. Ah det er så vanskeleg med vogn! hehe

Ok. Men skal vel være svingbare hjul på alle de understellene pluss at de kan låses i fast stillig til turer i snø å grus, sa hun på barnas hus til oss iallefall. Men er vel dette med skinnet på håndtaket på den som er dyrere, og at den har samme farge på bagdelen. Du kan no bare dra innom barnashus og snakke med de, så får du riktig svar [emoji6]

Classic er jo limited edition, og de forandrer seg etter hvert. Jeg skal ha classic grey melange til baby :) OG det følger med stelleveske på den grå hvertfall.

Classic edition har samme type hjul, svingbare. Er bare at det er samme farge på bagdelen, og at det er et sånn annet type stoff inni kalesjen, et sånn "vaffeljakke-stoff" hvis du skjønner hva jeg mener. Så den ser mer "eksklusiv" ut i de små detaljene. For vår del så utgjorde ikke de små detaljene store forskjellen ved første øyekast, så vi går for den vanlige med svart understell bare.. :-)

Ok. Men skal vel være svingbare hjul på alle de understellene pluss at de kan låses i fast stillig til turer i snø å grus, sa hun på barnas hus til oss iallefall. Men er vel dette med skinnet på håndtaket på den som er dyrere, og at den har samme farge på bagdelen. Du kan no bare dra innom barnashus og snakke med de, så får du riktig svar [emoji6]
Ja, berre litt langt for meg ;-) Men kan sjølvsagt ta ein telefon ;-)

Classic edition har samme type hjul, svingbare. Er bare at det er samme farge på bagdelen, og at det er et sånn annet type stoff inni kalesjen, et sånn "vaffeljakke-stoff" hvis du skjønner hva jeg mener. Så den ser mer "eksklusiv" ut i de små detaljene. For vår del så utgjorde ikke de små detaljene store forskjellen ved første øyekast, så vi går for den vanlige med svart understell bare.. :)
Okey, takk for svar! Då går det sikkert an å låse dei svingbare hjula på den "vanlege" buffalo-vogna også :-) Det som er viktigst for meg trur eg..kan nok bli bra fornøgd med vogna utan dei andre detaljane (sjølv om dei nok ut gjer ein positiv forskjell då).

vi har den 'vanlige' buffaloen og forhjulene kan låses [emoji4] tror ikke limited edition har noen ekstra funksjoner, er vel stort sett utseende (farger og detaljer) som varierer litt?

veldig fornøyd med vogna da! kan anbefales! [emoji1]

Back
Topp