Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har den og synd den er god og varm. Den er like god som den andre posen jeg har som er av ull. Bruker uansett alltid å ha med ett pledd om det er litt ekstra kaldt.
Jeg brukte ikke den I bagen. Jeg brukte bilstolposen vi hadde I bagen. Men bagen er rimelig stor så man får plass til en unge og posen oppi.Brukte du den kun i sportsdelen eller i bag også? Synst den ser for stor ut for bagenog kjedelig om vi må kjøpe en til bag og en til sportsdel
![]()
Jeg brukte ikke den I bagen. Jeg brukte bilstolposen vi hadde I bagen. Men bagen er rimelig stor så man får plass til en unge og posen oppi.
Ja. Jeg hadde posen oppi bagen først. Men jeg satte den på den andre sittedelen min siden ettåringen trengte den først. Og posen ser stor ut, men den tar mest plass i enden av bagen syns jeg. Jeg er veldig fornøyd med den. Liker at den jeg har, high performance posen, har en vinterdyne og en vår/høstdyne. Posen har også fleece inni, så den er god og varm. Er det ekstra kaldt ute så tar jeg bare å legger ett tynt pledd over de i tillegg.Okmen du tror at det er plass til posen i bagen også? Hadde vert helt supert i allefall
fornøyd med posen ellers?
Varm om vinteren?
Ja. Jeg hadde posen oppi bagen først. Men jeg satte den på den andre sittedelen min siden ettåringen trengte den først. Og posen ser stor ut, men den tar mest plass i enden av bagen syns jeg. Jeg er veldig fornøyd med den. Liker at den jeg har, high performance posen, har en vinterdyne og en vår/høstdyne. Posen har også fleece inni, så den er god og varm. Er det ekstra kaldt ute så tar jeg bare å legger ett tynt pledd over de i tillegg.
Ja, jeg har donkey. Syns det er ganske så greit å slippe å måtte styre sånn med de posene ja.Ja det er high performance posen jeg tenker å kjøpe, den er jo genial. Slipper å ha flere poser i forhold til årstider det donkey du har?
Tusen takk for svar, da blir det bugaboo vogn og vognpose på oss![]()