Bugaboo hp vognpose i bagdel?

Ariello

Første møte med forumet
Synes bugaboo high performance virker veldig praktisk og god. Men kan den brukes kun i sportsdel eller kan jeg ha den i bagdelen også? Tenker på den vinklinga til setet som er i posen. Får august baby, så usikker på hvor lenge jeg vil bruke bagen og hva jeg behøver av pose/ dyne i denne. Hadde vert greit å bare kjøpe en vognpose.

Kan dessverre ikke svare på spørsmålet ditt, men er litt i samme båt. Selv venter jeg barn i juli og har planer om å kjøpe den tilpassede vognposen i det vi går over til sportsdelen. Før det tenker jeg at en bilstolpose i bagen sikkert er akkurat passe liten i størrelse. Men hvis noen her svarer og sier at Bugaboo sin pose passer fint i bagdelen også, kan det jo hende jeg kjøper den litt tidligere. :)

Synes bugaboo high performance virker veldig praktisk og god. Men kan den brukes kun i sportsdel eller kan jeg ha den i bagdelen også? Tenker på den vinklinga til setet som er i posen. Får august baby, så usikker på hvor lenge jeg vil bruke bagen og hva jeg behøver av pose/ dyne i denne. Hadde vert greit å bare kjøpe en vognpose.

Jeg har baby født i mai, og har kjøpt den posen for å bruke i bag i vinter så får håpe den passer. Tenker det er rart vist ikke?

Jeg syns den ligger utrolig dårlig i bagdelen.. Den er for lang for bagen til Buffalo (som er den lengste av bagene til Bugaboo), og jeg syns det ser innmari klumpete ut..

Lurer på det samme, men utrolig dumt om en såpass dyr pose ikke passer i bagen... Har ikke lyst å kjøpe to poser. Hvem annen passer greit i bag og sportsdelen til Buffalo?

Jeg var på barnas hus og da testet vi den i bag delen til donkey. Det er klart at det ikke er optimalt, den må brettes inn i enden - men det går greit. Vi testet med en dukke oppi som skulle tilsvare ca 3 mnd str. Jeg har termin i august så har ikke fått testet med baby i enda da...

Jeg var på barnas hus og da testet vi den i bag delen til donkey. Det er klart at det ikke er optimalt, den må brettes inn i enden - men det går greit. Vi testet med en dukke oppi som skulle tilsvare ca 3 mnd str. Jeg har termin i august så har ikke fått testet med baby i enda da...

Jeg har baby på 6 mnd i november og håper hun fortsatt ligger i bag og kan bruke vognposen i den. Kjedelig å bytte til sportsdel pga av vognposen ikke passer.

Anbefaler deg å ta en tur på barnas hus eller andre som selger bugaboo og teste. Jeg syns ikke det var så ille at jeg ikke vil ta sjansen. Men jeg kan jo ta feil - aner jo ikke hvor stor gutten er når han er født eller hvor fort han vil vokse ene eller hin veien. Men mange andre poser jeg har sett på er hvertfall for store (uten at eg skal si eg har sett/testet alle, er helt ny på dette selv). Så alternativet her var dyne..

=)

Anbefaler deg å ta en tur på barnas hus eller andre som selger bugaboo og teste. Jeg syns ikke det var så ille at jeg ikke vil ta sjansen. Men jeg kan jo ta feil - aner jo ikke hvor stor gutten er når han er født eller hvor fort han vil vokse ene eller hin veien. Men mange andre poser jeg har sett på er hvertfall for store (uten at eg skal si eg har sett/testet alle, er helt ny på dette selv). Så alternativet her var dyne..

=)

Ja jeg har allerede kjøpt vognposen jeg så jeg må jo bare prøve når den tid kommer. Er det krise får jeg bytte til sporsdel;) men håper hun kan ligge i bagen med posen;)

Hei, vi har en datter født i august for snart to år siden, og vi brukte Bugaboo HP vognpose i bagdelen inntil hun var stor nok for sportsdel, det gikk helt fint :)

Vi har prøvd posen, litt for lang så klart med det gikk fint. Mi på snart 4 mnd passet fint i den og har mye plass:)

Vi har akkurat kjøpt denne til vår Buffalo. Synes det fungerer fint! Ikke noe problem ;-)

Back
Topp