Bugaboo fox

Himalaya1234

Blir kjent med forumet
Junibollene 2023
Vi var og så på vogn i går, og fikk testet ut bugaboo fox 3. for en flott vogn! Den møtte alle kriteriene jeg har, og pluss for lang bagdel.
Men 12.000 for en vogn synes jeg er myyye penger, den er ikke lett å få tak i brukt.
Noen som har kjøpt denne og tenker den er verdt det? Eller som har prøvd fox 2 og kan si noe om forskjellene på dem?
Er altfor mange vogner å velge mellom, og altfor få man får sett fysisk.

Vi har fox 2 og jeg elsker vognå! Tatt den med på reise med fly mange ganger og den er lett å slå opp/legge sammen. Ut i fra det jeg har fortstått så er forskjellen på 2 og 3 hovedsaklig at det er mer lufting i bagdelen og den kommer i andre farger.

Ja, det er en dyr vogn. Men jeg føler den har vært verdt prisen for vår del. Barnas hus har ofte 20 % på alt fra bugaboo, så kan være lurt å følge med der. De hadde nettopp kampanje, men usikker om den gjelder enda.

Vi var og så på vogn i går, og fikk testet ut bugaboo fox 3. for en flott vogn! Den møtte alle kriteriene jeg har, og pluss for lang bagdel.
Men 12.000 for en vogn synes jeg er myyye penger, den er ikke lett å få tak i brukt.
Noen som har kjøpt denne og tenker den er verdt det? Eller som har prøvd fox 2 og kan si noe om forskjellene på dem?
Er altfor mange vogner å velge mellom, og altfor få man får sett fysisk.

Det er ikke så enrome forskjeller.. om du likte fox3 så liker du Fox 2 også, de er helt like å trille. Mener hovedforskjellen er litt mer lufting i bagen på fox3, og det er praktisk de få ukene vi har sommervarme i Norge, men med det sagt så fantes ikke den muligheten da jeg hadde bugaboo og det gikk også helt fint :)
Når det er hetebølge kan man egentlig ikke gå noe særlig på trilletur, det blir for varmt for små babyer rett og slett. Så vi har holdt oss i skyggen og mye inne når det har vært veldig varmt.
Sommeren i Norge er ikke så innmari lang, så hadde kanskje prioritert annerledes om jeg bodde et sted med høye temperaturer året rundt.

Har kjøpt Fox 3 og elsker den og jeg har hatt en del vogner opp igjennom! Men aldri prøvd 2 da, så kan ikkje hjelpe deg der!

Minimal forskjell mellom fox 2 og 3 i følge testene jeg har lest. Går mest på oppgraderte tekstiler og lufting i bag-delen, som nevnt over. En pent brukt fox 2 er nok akkurat like fin. Men syns de er ganske dyre brukt og. Vi kjøpte fox 3 på Black week-tilbud til ca 11000. Vi bor i byen og blir veldig avhengig av vogn, så dette var en ting vi var villig til å bruke mye penger på for å få de egenskapene vi ønsker oss - og ville investere i noe vi kan bruke til flere barn.

Back
Topp