Bugaboo Fox

Hjerteskatten

Elsker forumet
Julibarna 2019
Jeg vurderer å kjøpe denne vognen.

Lurer på om dere som har den er fornøyde?

Og lurer også på hvordan den passer i en bil med et relativt lite bagasjerom :hilarious: Det ser ut som om sportsdelen kan klappet godt sammen, men hva med bagdelen?

Buffolen blir ikke kjempe stor sammenslått men litt tung, bagen blir liten når den pakkes bort men stor når den er i bruk. Sittedelen er liten... så regner med fox er tilsvarende

Buffolen blir ikke kjempe stor sammenslått men litt tung, bagen blir liten når den pakkes bort men stor når den er i bruk. Sittedelen er liten... så regner med fox er tilsvarende
Takk for svar! ;)

Jeg så på Bugaboo Fox i dag og fikk vist hvordan du slås sammen. Og da så jeg at den skal få plass i bagasjerommet på bilen :thumright

Virker som en lett og kjekk vogn, med en god og romslig bag.

Tror jeg har bestemt meg nå.:knegg:

Jeg elsker min Bugaboo fox. Med litt innsats kan den bli veldig liten i bilen hvis man har behov for det. Skal innrømme at jeg nå mer slenger den inn i bilen om jeg ikke skal reise langt. Ellers triller den svært godt. Byttet ut bag med sittedel da han ble 6 mnd. Han hadde fortsatt noen få cm å gå på men ble så lei av å ikke se mer da han lå i vognen. Sittedelen er også super. Her soves det i vognen på dagtid og har gjort det fra dag 1.

Fornøyd med bugaboo, men nå som baby er 9 mnd sover han ikke så godt på daghvilene i den vogna. Sover bedre i City elite som blir helt flat i liggestilling.

Back
Topp