Bugaboo Fox - sittedel

Dinobambino

Flørter med forumet
Hei!
Noen med Bugaboo Fox som kan svare meg på om man kan løsne sittedelen (sportsdelen) på samme måte som dypvognen for å ta den med inn? :)

Hvis ja, kan den stå av seg selv på gulvet? Tenker hvis baby sover og man vil ta med "toppen" inn uten å ta med hele vogna :)

Ja, du kan ta den med deg inn, men om barnet sover vil du ikke få lagt den ned på gulvet på samme måte. Da vil du måtte ha den i halvsitteposisjon på gulvet :)
Min hadde bare våknet av det så vi stoppa å bære han sovende etter vi gikk over til sittedel men det kommer sikkert litt an på babyen også.

Slik vil den bli stående på gulvet :)
Ville isåfall satt den inntil en vegg så den ikke kan bikke bakover

Vedlegg

• 873B2C5F-CA9E-4353-8100-7226D322FDC3.png
    873B2C5F-CA9E-4353-8100-7226D322FDC3.png
    51,3 KB · Visninger: 46
Ja, du kan ta den med deg inn, men om barnet sover vil du ikke få lagt den ned på gulvet på samme måte. Da vil du måtte ha den i halvsitteposisjon på gulvet :)
Min hadde bare våknet av det så vi stoppa å bære han sovende etter vi gikk over til sittedel men det kommer sikkert litt an på babyen også.

Tusen hjertelig takk for svar :) Det viktigste er egentlig at den kan løsnes og tas med inn, slik at vi unngår at den står ute og blir kald. Tenkte også på om det er mulig å "klargjøre" baby i sportsdelen inne, for så å bære alt sammen ut og feste på understellet. Men det er kanskje enklere å ta èn ting av gangen. Har uansett ikke lange meteren fra inngangen til vogna, men baby blir så fort utålmodig av hele "kle på og komme seg ut» styret :)

Har Thule Urban Glide fra før, og der kan man ikke ta med sportsdelen inn uten å ta med hele vogna. Kan heller ikke trille med baby vent mot meg når vi bytter til sportsdel, så vurderer sterkt å kjøpe Fox i tillegg :)

Last edited:
Back
Topp