Bugaboo fox, hvor stor er den?

Nille86

Betatt av forumet
hei

Jeg har en emmaljunga nxt90f, men er ikke så fornøyd, synes den er tung og litt klønete i bruk. Har lyst på en bugaboo fox, men jeg finner ikke målene på sittedelen. Noen som vet? Tror den er 100cm lang på Emmaljunga.

Takk for svar:)

prøv vogner i praksis i butikker. Hva med en babyjoggervogn? Mini GT for eksempel. Veldig lett og ikke klønete :)

Ja, skal prøve:) Vil ha en med 4 hjul, mye stødigere.
Jeg liker også fire hjul, men da fire faste hjul. Veldig fornøyd med Emmaljunga Mondial med klassisk understell :) og tidligere Simo.

Men jeg tror at når du ikke liker NXT blir Bugaboo veldig lik. De er liksom hverken fugl eller fisk.

Vi har hatt en babyjogger city mini GT som vogn nr 2 i tre år og den er veldig stødig. Den har aldri veltet, selv om vi har en veldig vilter datter som liker å klatre. Jeg tenkte også jeg aldri skulle ha en trehjuling før jeg kjøpte den, men ble kjempefornøyd! Det var i butikken da jeg prøvde at jeg ble overbevist. Skal man først ha svingbare forhjul synes jeg 3 hjul er mye bedre å trille og svinge. Men jeg er også veldig glad i fire faste hjul med god demping :)

Men firhjulinger med svingbare hjul er hverken fugl eller fisk for meg.. synes alle de jeg har prøvd føles tunge, spesielt å svinge

Står det ikke noen mål inne på bufaboo sine nettsider?
Mener jeg så mål ifm lanseringen..

Back
Topp