Bugaboo Fox- famling ?

Mioloo

Flørter med forumet
Dere som har eller har hatt Bugaboo Fox, har dere opplevd famling av stoffet pga solen? Hvor falmet den isåfall, kun kalesjen eller over hele?
Tenker på hvilken farge vi skal velge, mannen vil ha hel svart vogn men det blir jo stygt om de er kjent for og falme, så noen som har erfaring ? :)
 
Vår er brukt til tre barn og kan ikke se at den er falmet. Den er grå da :)
 
Har en venninne som har svart vogn. Den har falmet noe etter ca 1,5 års bruk (ikke ekstremt mye da). Hun sa at hun hadde hørt at den nye modellen er oppgradert i materiale for å falme mindre, så kanskje det er bedre på bogaboo fox 5 som selges nå? :confused005
 
Har grå bugaboo fox, den er like fin. Men de svarte falmer fort. De sier at det ble bedre fra og med 3-modellen, men ville ikke tatt sjansen på det.
 
Sniker- jeg har en helsvart fox 3 som ikke har falmet noe. Har brukt den i 1,5 år. Aldri stått ute i solen utenom på tur da, og jeg impregnerte stoffet :happy:
 
Sniker- jeg har en helsvart fox 3 som ikke har falmet noe. Har brukt den i 1,5 år. Aldri stått ute i solen utenom på tur da, og jeg impregnerte stoffet :happy:
Jeg fikk beskjed hos Barnas Hus at Bugaboo ikke anbefalte å impregnere stoffet og at de nyeste modellene har bedre stoff som ikke ikke skal falme.
 
Jeg fikk beskjed hos Barnas Hus at Bugaboo ikke anbefalte å impregnere stoffet og at de nyeste modellene har bedre stoff som ikke ikke skal falme.
Åja, stoffet har ikke tatt skade av det i alle fall :happy: Men ja, det ble sagt at fox 3 var forbedret fra 2 i alle fall
 
Back
Topp