Bugaboo Fox eller Britax Smile 3?

Bugaboo Fox(2019) eller Britax Smile 3?

• Bugaboo

Votes: 9 64,3%
  • Britax

Votes: 5 35,7%

• Antall som har svart
    14

Phis

Gift med forumet
Februarlykke 2022❄️
Junibollene 2023
Hei!

Har av de fleste jeg kjenner fått anbefalt Britax Smile 3. Tenkte i utgangspunktet å kjøpe brukt, men finner få av denne der ute. Fikk dog tilbud om en Bugaboo Fox(2019) som jeg syntes både så og hørtes veldig bra ut etter å ha lest litt på nettet. Sååå, eg aner ikke og har aldri hatt vogn eller baby før. Hvilken bør vi gå for?:)
(Bilstol med adapter får jeg overta av en venninne).

Gi meg gjerne positive og negative ting med begge!
Takk:)

Jeg er ikke kjent med noen av de vognene, men mitt beste tips er å finne noen, butikk eller kjente, som har de aktuelle vognene så du får teste de litt. Da tenker jeg ikke bare på trilling, men på hvor enkle de er å slå sammen/sette opp, hvor enkelt det er å ta bagen av understellet, hvor smertefritt det er å justere ryggen på sittedelen (mest mulig smooth gjør det enklere å unngå at ungen våkner når man skal legge ned ryggen), hvor stor plass de tar i bilen, osv.! :)

Jeg er ikke kjent med noen av de vognene, men mitt beste tips er å finne noen, butikk eller kjente, som har de aktuelle vognene så du får teste de litt. Da tenker jeg ikke bare på trilling, men på hvor enkle de er å slå sammen/sette opp, hvor enkelt det er å ta bagen av understellet, hvor smertefritt det er å justere ryggen på sittedelen (mest mulig smooth gjør det enklere å unngå at ungen våkner når man skal legge ned ryggen), hvor stor plass de tar i bilen, osv.! :)

Ja, tenkte å fly innom butikker og prøve:)
Takk for tips til hva vi bør prøve ut av funksjoner!

Har ikke hatt noen av vognene, men jeg henta en Smile 2 til ei venninne av meg for noen mnd siden, og en ting jeg la merke til er at Britax har veldig "grunne" bagger. Det gjorde at jeg egentlig aldri vurderte den selv. Liker dypere baggere bedre.

Hadde en Bugaboo Cameleon til første. Var fornøyd med den. Synes baggen er veldig lav, men slik jeg har skjønt, så er Fox litt høyere. Denne gangen er jeg superfornøyd med kjøpet av vår Uppababy Vista! Tikka alle boksene vi hadde

Vi har en fox fra før, og har vært veldig fornøyd med den. Har ikke prøvd den andre så kan ikke sammenligne dessverre.

Back
Topp