Bugaboo fox eller Britax smile 2?

Bugaboo Fox eller Britax Smile 2?

• Bugaboo Fox

Votes: 5 50,0%
  • Britax Smile 2

Votes: 5 50,0%

• Antall som har svart
    10

Ultimoo0819

Første møte med forumet
Jeg venter mitt første barn i august og har tittet litt på barnevogner. Likte spesielt Bugaboo fox og Britax smile 2, da de begge passer for meg som er lav (155 cm) og var ikke så tunge heller.

Men jeg er usikker på hvilke av dem jeg skal velge, Bugaboo sin koster jo halvparten så mye mer enn Britax smile 2

Har noen erfaringer med de to barnevognene? Hva er fordelene og ulempene med de? Andre tips på barnevogner tas imot med takk også

Vi har britax smile 2 på andre året og er kjempefornøyd!

Fordeler: Liten og nett, samtidig romslig for barnet. Lav vekt, grei å løfte inn/ut av bilen. Når man bruker sittedelen kommer barnet høyt opp, ekstra pluss at denne kan snus begge veier. Romslig varekorg, diiger kalesje på sportsdelen som skjermer hele barnet for sollys om sommeren. Gode luftemuligheter i både bag og sportsdel. God å trille både for meg på 163 cm og mannen på 185 cm.

Ulemper: bagen er ikke av de største, og smalnes inn mot fotenden. Vi med (liten) julibaby måtte bytte til sportsdel ved 6 mnd alder for å få plass til vinterposen. Regntrekket til bagen er veldig tett så vi kjøpte nytt. Dempinga er helt ok, men ikke av de beste om du triller mye på grus.

Back
Topp