Bugaboo fox 5

Solsikken2023

Forelsket i forumet
Stjerneskuddene 2024
Noen som har planer om å kjøpe den? :smiley-bounce012 Håper det kommer et tilbud utover høsten. Noen av dere som vet om det pleier å komme tilbud på Bugaboo?
 
Noen som har planer om å kjøpe den? :smiley-bounce012 Håper det kommer et tilbud utover høsten. Noen av dere som vet om det pleier å komme tilbud på Bugaboo?
Er den bra?


Du kan følge den på prisjakt. Ikke så mange som selger den ser det ut som. Men den var satt litt ned nå nylig :) 1000019216.png
 
Bugaboo bruker ikke å være på tilbud så ofte, er ofte unntatt salg på hele butikken feks (det og stokke og noen andre merkevarer) :)

Jeg skal fikse opp vår gamle bugaboo Buffalo tenkte jeg, har vært ekstremt fornøyd med den vogna, men klarte å knekke en stang i kalesjen så må få tak på ny del der. Knallgod vogn!
 
Er den bra?


Du kan følge den på prisjakt. Ikke så mange som selger den ser det ut som. Men den var satt litt ned nå nylig :) Vis vedlegget 407433
Jeg har ikke hatt den type vogn selv, men det er den jeg har falt helt pladask for nå haha. :laughing025 Får følge meg om den synker litt i pris utover høsten.
 
Bugaboo bruker ikke å være på tilbud så ofte, er ofte unntatt salg på hele butikken feks (det og stokke og noen andre merkevarer) :)

Jeg skal fikse opp vår gamle bugaboo Buffalo tenkte jeg, har vært ekstremt fornøyd med den vogna, men klarte å knekke en stang i kalesjen så må få tak på ny del der. Knallgod vogn!
Nei har ikke heller inntrykk av at den er så mye på tilbud… synes Bugaboo er så nydelige vogner, så det blir nok den jeg kjøper etter hvert:smiley-bounce012
 
Bugaboo er ganske sjelden på tilbud sammenlignet med en del andre modeller. Ibalnt er foregående modell på litt tilbud fordi det har kommer en ny :)
Men sjekk også velkomstrabatter, barnas hus far feks velkomstrabatt på første kjøp etter innmelding og det gjelder også vogner.
 
Vi kjøpte Bugaboo fox 2 når den var ny på tilbud på Barnas hus. Vi kom dit med en liste over ting vis skulle kjøpe, og ettersom vi handlet for ganske mye der (kjøpte omtrent alt til babyen der), så fikk vi rabatt på vognen også. Husker ikke hvor mye, men minst 10%, om ikke mer... :pompus:
 
Jeg har fox 3 og er superfornøyd! 5 skal ha ett hånds sammenslåing, og det er veldig kjekt! Vi kommer ikke til å kjøpe ny singelvogn, men vurderer om vi trenger søskenvogn eller ikke.
 
Jeg har fox 3 og er superfornøyd! 5 skal ha ett hånds sammenslåing, og det er veldig kjekt! Vi kommer ikke til å kjøpe ny singelvogn, men vurderer om vi trenger søskenvogn eller ikke.
Her har vi ikke vogn siden dette knøttet blir en attpåklatt :smiley-bounce012 :laughing025 Er helt forelska i den vogna haha….
 
Vi har fox 2 og er superfornøyd! Vil anbefale å sjekke finn.no for en brukt. Det gjorde vi og den var i tipp topp stand. Ny fox 2 kostet i 2022 14500 og kjøpte en brukt til 8500.. fikk og med en ubrukt sommerkalesje :happy:
 
Vi har fox 5! Bruker den enn så lenge med storesøster men når bebis kommer så blir den dens. (Og hun får søskenbrett/en lettere vogn). Kjempefornøyd!!! Den er så lett og fin å trille, snuppa sitter, og sover, godt i den og har kjempegod utsikt på sidene for å sitte å kikke når vi triller på tur. Hadde Emmaljunga og følte den begrenset henne mer. Men, er det mye vind og kaldt vil jo Emmaljunga beskytte mer også da. Kalesjen er kjempestor, og beskytter godt mot sol eller stopper hennes utsikt når hun skal sove. Hun er fryktelig nysgjerrig og hvis hun kan se ut så sovner hun IKKE. Er det vind er ikke kalesjen veldig resistent, den beveger seg mye mer enn Emmaljunga sin og føler ikke den gir så god beskyttelse mot kulde og vind. Men i sommer/vårvær er den helt super, der blir den andre litt vel varm igjen. Kun prøvd sittedelen så langt men veldig fornøyd. Den kan slås sammen med én hånd, og med setet tilkoblet, kjempepraktisk når man har en liten en på hofta.
 
Jeg skal nesten ikke kjøpe noe utstyr. I 2014 fikk vi det første barnet. Sparte opp alt jeg kunne etter ho. Da baby 2 i 2021 kom trengte jeg nesten ikke kjøpe noe. Alt kunne arves. Og det ble pluss i økonomi.
Enda en gang tenker jeg det samme. Blir det jente har jeg tøy. Blir det gutt så må jeg finne tøy. Men ellers alt av utstyr. Jeg har det på plass.
 
Jeg skal nesten ikke kjøpe noe utstyr. I 2014 fikk vi det første barnet. Sparte opp alt jeg kunne etter ho. Da baby 2 i 2021 kom trengte jeg nesten ikke kjøpe noe. Alt kunne arves. Og det ble pluss i økonomi.
Enda en gang tenker jeg det samme. Blir det jente har jeg tøy. Blir det gutt så må jeg finne tøy. Men ellers alt av utstyr. Jeg har det på plass.
Samme her, har det meste etter førstemann. Blir litt kleskjøp om det blir jente, men har ein del som er kjønnsnøytrale fargar :)
 
Back
Topp