Noen som har planer om å kjøpe den? Håper det kommer et tilbud utover høsten. Noen av dere som vet om det pleier å komme tilbud på Bugaboo?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er den bra?Noen som har planer om å kjøpe den? Håper det kommer et tilbud utover høsten. Noen av dere som vet om det pleier å komme tilbud på Bugaboo?
Jeg har ikke hatt den type vogn selv, men det er den jeg har falt helt pladask for nå haha. Får følge meg om den synker litt i pris utover høsten.Er den bra?
Best pris på Bugaboo Fox 5 (Combi Pushchair) Barnevogner - Sammenlign priser hos Prisjakt
Sammenlign priser på Bugaboo Fox 5 (Combi Pushchair) Barnevogner. Finn tilbud fra 6 butikker, og les anmeldelser på Prisjakt. Sammenlign tilbud fra Bugaboo.www.prisjakt.no
Du kan følge den på prisjakt. Ikke så mange som selger den ser det ut som. Men den var satt litt ned nå nylig Vis vedlegget 407433
Nei har ikke heller inntrykk av at den er så mye på tilbud… synes Bugaboo er så nydelige vogner, så det blir nok den jeg kjøper etter hvertBugaboo bruker ikke å være på tilbud så ofte, er ofte unntatt salg på hele butikken feks (det og stokke og noen andre merkevarer)
Jeg skal fikse opp vår gamle bugaboo Buffalo tenkte jeg, har vært ekstremt fornøyd med den vogna, men klarte å knekke en stang i kalesjen så må få tak på ny del der. Knallgod vogn!
Her har vi ikke vogn siden dette knøttet blir en attpåklatt Er helt forelska i den vogna haha….Jeg har fox 3 og er superfornøyd! 5 skal ha ett hånds sammenslåing, og det er veldig kjekt! Vi kommer ikke til å kjøpe ny singelvogn, men vurderer om vi trenger søskenvogn eller ikke.
Samme her, har det meste etter førstemann. Blir litt kleskjøp om det blir jente, men har ein del som er kjønnsnøytrale fargarJeg skal nesten ikke kjøpe noe utstyr. I 2014 fikk vi det første barnet. Sparte opp alt jeg kunne etter ho. Da baby 2 i 2021 kom trengte jeg nesten ikke kjøpe noe. Alt kunne arves. Og det ble pluss i økonomi.
Enda en gang tenker jeg det samme. Blir det jente har jeg tøy. Blir det gutt så må jeg finne tøy. Men ellers alt av utstyr. Jeg har det på plass.