Bugaboo, emmaljunga super viking og NXT90/60

mylittlepony007

Betatt av forumet
Oktobermirakler 2013
Sommerfuglene
hei folkens!! Jeg er på utkikk etter babyvogn, og klarer ikke helt å bestemme meg for hvilken. Står liksom mellom bugaboo cameleon, emmaljunga super viking og emmaljunga NXT 90 eller 60. Hva er forskjellen på 90 og 60 forresten?

Er ute etter en lett, liten og smidig barnevogn. Skal ikke trille på skog og mark. Blir mer sentrum/shopping senteret :)

Nxt60 sitt understell og håndtak er smalere :) Anbefaler å se på de i butikken! Både nxt90 og 60 er vel lettere vogner som blir mer kompakte sammenslått enn super viking.

Nxt60 sitt understell og håndtak er smalere :) Anbefaler å se på de i butikken! Både nxt90 og 60 er vel lettere vogner som blir mer kompakte sammenslått enn super viking.

Er i butikken nå. Står mellom bugaboo cameleon og emmaljunga nxt60 :o

Kanskje for sent nå, men vi stod mellom Bugaboo Fox og Emmaljunga Nxt90, og landet på Fox etter grundig testing i butikk. Syntes begge virket som gode vogner, men syntes Fox hadde litt smartere løsninger og var enklere å trille enn Nxt90 [emoji4] hva endte dere opp med?

Vi stod mellom nxt60 og bugaboo Fox. Begge hadde små underseller og oasser fint i vår knøtt lille bil!
Endte opp ned Nxt60 da den var billigere (på salg på barnashus) og var lettere og legge sammen!

Vi stod mellom nxt60 og bugaboo Fox. Begge hadde små underseller og oasser fint i vår knøtt lille bil!
Endte opp ned Nxt60 da den var billigere (på salg på barnashus) og var lettere og legge sammen!

Det ble en nxt60 på meg også! 30% på Barnas hus :D

Back
Topp