Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei dere!
Trenger jo en vogn etterhvert, og valget har landet på bugaboo fox2 eller Stokke trailz
Men klarer ikke helt å bestemme meg. Noen med tips om hvilken man burde gå for?![]()
Stokke trailz er en høyere vogn, så man trenger ikke bøye seg for å løfte babyen inn/ut av vognen, og kan få øyekontakt mens man triller
Jeg har hatt både forskjellige Bugaboo og Stokke-vogner, og Stokke trailz er en soleklar vinner for megStokke trailz er en høyere vogn, så man trenger ikke bøye seg for å løfte babyen inn/ut av vognen, og kan få øyekontakt mens man triller
Bugaboo sine vogner er utrolig lave i forhold til Stokke, og jeg følte babyen lå ‘rett over bakken’ i forhold, i tillegg til at det gikk utover ryggen og løfte baby inn/ut av vognen (jeg er bare 165cm)
Stokke trailz triller godt på alle underlag, handlekurven under er stor&romslig, og selve liggedelen og sittedelen er mer solid (Stokke er i formet plast med trekk over, mens Bugaboo er kun bøyler med tynt trekk rundt). Selve kalesjen til Stokke er også tykkere og mer solid enn Bugaboo sin, og Stokke har også innebygd ventilasjon i både lille/sittedel og kalesje som sørger for god gjennomstrømning av luft
Venter barn nr.6, og er absolutt en Stokke-fan her
![]()
Det visste jeg ikke?Stokke trailer skal vel ut av produksjon, så vidt jeg vet. Kan bli vanskelig å få tak i reservedeler og slikt hvis noe blir ødelagt. Vi skal ha Bugaboo fox denne gangenHar tidligere hatt Emmaljunga.
Jeg har for øvrig hatt Stokke xplory også, og digger den, men den er ikke god på terreng- men bra på asfalt, grusvei og by-trilling
Som andre her skriver, er det sikkert ikke noe problem å gå tak i deler, altsåDet visste jeg ikke?Jeg har for øvrig hatt Stokke xplory også, og digger den, men den er ikke god på terreng- men bra på asfalt, grusvei og by-trilling
![]()