Bugaboo donkey

Anette92

Andre møte med forumet
Hei, vi skal kjøpe bugaboo donkey, har vært å sett på den og den virket som en drømmevogn, men synes den var litt dyr da vi fikk en helt ny tfk når elstemann kom for litt over 1 år siden. Hva er en ok pris å kjøpe brukt for?
Er det noen som har denne som kan fortelle alt positiv og negativ om den

Den bruker å gå for rundt 8000-10 000. Kommer an på hvor mye ekstra utstyr man har og hvor gammel vogna er.

Jeg syns den er en super vogn. Veldig lett å trille, og triller like godt på grus som asfalt.
Elsker at jeg kan gjøre den om til singelvogn når jeg bare har en unge med meg, og enkelt kan gjøre den om til søskenvogn når jeg har både 2åringen og minste på 11 mnd med meg.
Den har store, gode lufthjul som enkelt klarer vinterføre. Lett å låse fremhjulene og å låse de opp igjen. Lett å sette opp vognen og legge den sammen igjen.
Liker at jeg kan ha sittedelene vendt mot meg i steden for fra meg som på de fleste vognene.
Kalesjen har en gridlås man kan åpne sånn at man kan gjøre den større. Da får de ly for både vinden og solen uansett hvor lav den er.
Jeg syns vognposen til bugaboo er kjempegrei. Fester den med borrelås,så er enkelt å ta den ut og inn. Ganske greit med 2 dyner, så man kan bytte ut etter årstid. Jeg har high performance posen.
Sommerkalesjen er veldig flott.
Liker at man har alle fargene på vognposene og kalesjene. Lett å endre om man blir lei vognen litt.
At bagdelen og sittedelen bruker samme ramme. Ting tar mye mindre plass når de ikke er i bruk da.

Mange klager på at regntrekket som følger med er vanskelig å ta på når man har på begge sittedelene/liggedelene. Og at de tar stor plass.
At tilbehøret er ganske dyrt.
Det følger ikke med myggnetting, det er ekstra utstyr.
At bagdelen festes til rammen ved hjelp av borrelås. Vet mange ikke liker det. Jeg slet med å åpne borrelåsen når jeg skal bytte fra liggedel til sittedel. Så jeg har ikke noe imot den.

Er det jeg kommer på akkurat nå.

Elsker vogna! Den er superlett å trille, tar liten plass i bilen, stor romslig bag, man kan ha sittedelene begge veier, gode hjul, elsker at man bare kan klikke av bagen uten noe mikkmakk. Vi har ikke kommet til sittedelene enda, men de skryter veldig av de også. Vi kjøpte tullsa regntrekk fordi vi syns de som følger med er litt lite lufting i også tar de mye plass, men ellers er det ikke noe å si på vogna! Kan ikke skjønne hvorfor noen skulle velge en annen vogn når de skal ha søskenvogn eller tvillingvogn. Den er dyr ja, men den er verdt hver krone!

Back
Topp