Bugaboo donkey

minesotesma

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Maiblomstene 2016
Tror jeg har bestemt meg for og bestille denne vognen.. meeeen så usikker på hvilken farge jeg skal velge.. står i mellom all black og offwhite.... dere som har den , hvilken farge har dere å hvilken syntes dere er finest ?? =)
Blir enten svart eller offwhite somsakt.. rød og blå er utelukket ;)

Har den helsvart, understellet også. Lik som denne. Synes det er finest. :)

ImageUploadedByBV Forum1453289191.893209.jpg

Jeg hadde veldig lyst på helsvart understell siden det er veldig fint. Men nektet å betale 1000 kr ekstra for det. Da tar jeg heller en sprayboks og gjør det selv. Samme resultat, bare mye billigere. Tja. Det jeg har lært er at ting blir skittent fort. Jeg hadde lyseblå til mine to og det så ikke bra ut når de ble skitne altså. Så vær klar over at eldstemann fint klarer å ta tak i kalesjen til minste og trekket på bagen. Hvilken av fargene tiltrekker deg mest og har du noe imot å vaske trekket ofte om du velger offwhite? Du kan jo alltids kjøpe nye trekk senere:)

Jeg hadde veldig lyst på helsvart understell siden det er veldig fint. Men nektet å betale 1000 kr ekstra for det. Da tar jeg heller en sprayboks og gjør det selv. Samme resultat, bare mye billigere. Tja. Det jeg har lært er at ting blir skittent fort. Jeg hadde lyseblå til mine to og det så ikke bra ut når de ble skitne altså. Så vær klar over at eldstemann fint klarer å ta tak i kalesjen til minste og trekket på bagen. Hvilken av fargene tiltrekker deg mest og har du noe imot å vaske trekket ofte om du velger offwhite? Du kan jo alltids kjøpe nye trekk senere:)
Jeg har ikke betalt ekstra for det! :o Kjøpte på barnas hus.

Jeg har ikke betalt ekstra for det! :o Kjøpte på barnas hus.
Understellet som er helsvart koster 1000 mer enn det som ikke er det. Det fikk jeg beskjed om når jeg kjøpte min vogn på barnas hus.

Ville valgt svart hadde ikke orket hverken flekkene eller vaskingen

Understellet som er helsvart koster 1000 mer enn det som ikke er det. Det fikk jeg beskjed om når jeg kjøpte min vogn på barnas hus.
Er det lenge siden da? Kjøpte min i høst, og jeg kunne velge svart til samme pris.

Jeg har offwhite og synes den er veldig fin! MEN en stor ulempe, som jeg ikke tenkte på da jeg valgte fargen, er at stoffet ikke er lystett! Det gjør at det blir veldig lyst oppi vogna. Tenker i alle fall at det kan være en ulempe til våren/sommeren når babyen skal sove i vogna. Hadde jeg visst om dette ville jeg nok kjøpt en mørkere farge :)

Back
Topp