Bugaboo Donkey

Mamma2010,2014&2015

Betatt av forumet
Jeg har tittet litt på bugaboo donkey som søskenvogn, og lurer på om det er noe nettsted/butikk som er billigere enn andre? det jeg har funnet til nå ligger på ca samme pris.
Også lurer jeg på om det er noen som har erfaring med denne? :)

Tror ikke det er noen plasser du får den så veldig mye billigere, da det ikke er lov å selge den med rabatt uten tillatelse fra dem, eller noe sånt. Men om du kjøper den i utlandet er den billigere(hvis kursen er lav). Men da kommer toll i tillegg. Vi skal ha tvillinger, og har bestemt oss for den vognen. Har ikke noe erfaring med den enda, men de jeg har snakket med anbefaler den veldig!

Da er det jo ikke så rart at den stortsett ligger på det samme :) tenker at det kanskje er best å få tak i den i Norge med tanke på garanti å sånt :) har hørt veldig mye positivt om dem, så det blir nok den uansett. Genialt å kan gjør den om til enkelt vogn når storesøster ikke vil sitt så mye i vogna lengre :)

Hvor langt er det mellom barna? Jeg har tenkt å droppe søskenvogn, men vet ikke helt.

1 år og 9 mnd ca :) storesøster er veldig glad i vogn, å blir hjemme i lag med oss ikke bhg :) så derfor føler jeg at vi i hvertfall har behov for vogn.
hvor lenge blir det mellom dine ?

Ja, jeg tenker også at det er greit med tanke på garanti. Kjøper du den i utlandet, må den jo leveres til butikken på en eller annen måte dersom noe skulle være galt med den. Vi kjøper den nok på barnas hus slik at det er enkelt å levere den inn dersom det er noe feil på den. Tror det er en veldig god vogn og jeg gleder meg til å trille tvillingene i den :)

1 år og 9 mnd ca :) storesøster er veldig glad i vogn, å blir hjemme i lag med oss ikke bhg :) så derfor føler jeg at vi i hvertfall har behov for vogn.
hvor lenge blir det mellom dine ?

24 mnd akkurat .

kan jo hende du ikke trenger søskenvogn da :) men syns det er så vanskelig å vite hva man kanskje trenger å ikke..

Back
Topp