Bugaboo Donkey

HopsiDaisy

Forelsket i forumet
Jeg venter en liten en i begynnelsen av juni og det blir 23 mnd. mellom han og lillesøster. Vi har bestemt oss for å kjøpe en søskenvogn og planen er en Bugaboo Donkey. Noen som har erfaring med denne vognen og som kan si noe om den? Blir den trang om vinteren med vinterklær og vinterpose? Er liggestillingen bra? Fargevalg? Lett å slå sammen? Lett å få inn i bil? Alle kommentarer mottas ned stor takk! :)

Jeg vurderer også denne og blir glad for svar:) Veldig grei med tanke på den kan gjøres om til enkel vogn, men har en saftig pris. Jeg har vert å sett på den, syntes den såg veldig bra ut. Ble vist sammenlagt, og det så lett ut, enkel og håndtere. Søk på youtube så får du opp demostrasjonsvideo av vogna:)

Jeg har fått demo i butikken. Babyshop har 20% på vognen i dag, så lurer på om jeg skal slå til.. Noen andre som har kommentarer?

Den vogna ser bare så genial ut at man nesten får lyst på to tette bare for å ha en god unnskyldning for å kjøpe den;)

Jepp - den er nå kjøpt :)

TOTALT kaos på Babyshop på Forus i dag. Stod over 1 time i kø! Ikke godt for ryggen nei...

Slitan og grattis med kjempekul vogn! Har du (eller noen andre) prøvd den med en 2 åring oppi? Jeg har veldig lyst på den, men er redd den blir i trangeste laget for min gutt på 27 mnd... 

Back
Topp