Bugaboo Donkey..

rugeliten

Betatt av forumet
Noen som vet om jeg kan få kjøpt denne i Norge?

Evt hvor mye den koster kjøpt fra utlandet innkludert alt? :)
Og hvor jeg kan kjøpe den på nett?

VIL ha den vogna NÅ..:)

Hehe, føler det samme som deg! ;P

Pr dags dato er den i butikk i spania og england, mulig noen andre også nå.. Den skulle i hovedsak komme til norge i september, men har mailet mye og "mast" på forskjellige bugaboo forhandlere rundt om i norge, og de ventes inn iløpet av november/desember. De får ikke pris før de får vognene. Har hørt med noen butikker i sverige også, og der ventes den inn fra des til februar.. 
Slik var iallefall ståa sist jeg hadde spørrerunde, for ca 2-3 uker siden! :) Nå er det straks november og tid for ny runde! Skal ikke være greit å være sååå uttålmodig!! ;P

Har de ikke fått den inn før november er omme, så drar jeg til england!!! ;P *kniis*

Mener babyshop skrev at de hadde fått den i butikkene for noen dager siden

hmm...mon tro hva den koster i nederland..? skal til amsterdam om 18 dager;)

Moradi skrev:

:O I alle butikkene?? Hvor skrev de dette??? ;P 

*maile rundt med EN gang!!*

Jeg så faktisk en ligge ute på finn for noen uker siden;-) men er heeelt sikkert solgt nå da.. Plukka litt på den når jeg var i Spania nå for 3 uker siden, veldig fin!

ah...håper jeg finner en i amsterdam :P en billig! hehe

Fever skrev:
ah...håper jeg finner en i amsterdam :P en billig! hehe

Din heldiggris!! ;P Da må du informere om den står til forventningene eller ikke.. ;)
Skummet nettopp gjennom hjemmesiden til babyshop, der står det null og nix om den. På face siden deres står det at den er ventet inn iløpet av november, altså samme svar som jeg fikk for noen uker siden. Men har sendt en ny mail og hørt for sikkerhets skyld! ;P

UTÅLMODIG, nei?!! :O

Får bare krysse fingrene for at den som venter på noe godt ikke venter forgjeves gjelder i den situasjonen her! Har så store forventninger til den at jeg nesten gruer meg litt til å prøve den.. :S

Vipsis skrev:

Moradi skrev:

:O I alle butikkene?? Hvor skrev de dette??? ;P 

*maile rundt med EN gang!!*

Fansiden deres på facebook. Kommer i butikkene iløpet av november

Så kul tvillingvogn

Takk for svar alle sammen!
Nå er den kommet til babyshop, og jeg her bestilt en!! Hurra!!:)

rugeliten skrev:
Takk for svar alle sammen!
Nå er den kommet til babyshop, og jeg her bestilt en!! Hurra!!:)

Mye koster den?

dytt

fra 10850,- står d

Back
Topp