Bugaboo Donkey som vogn til et barn

Vifvik

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Sensommerbarna 2019
Selvom vi bare venter en nå, så skal vi veldig fort igang med nr to siden vi har egg i fryseren på Rikshospitalet. Derfor kan det bli kort mellom barna. Ved nr to så settes det inn to egg av gangen, så kan hende det blir tvillinger. Vi vurderer derfor å være føre var, og har sett på Bugaboo Donkey som vogn. Den kan brukes både som singelvogn, søskenvogn og tvillingvogn. Syntes først den så litt rar ut med kurven på siden når den er singelvogn, men har konkludert at det kanskje er greit med litt ekstra oppbevaring. Vi var og så på både den og andre "vanlige" vogner i går, og Bugaboo Donkey vokste på både meg og mannen da vi ble litt vant med dens litt anderledes utseende. Den var god å trille, ikke tung, lett å slå sammen, og bare 5 cm bredere enn vanlige vogner. Er det fler enn meg som vurderer denne vognen? Hadde dere kjøpt den selvom dere bare venter en? Har dere evt forslag til annen vogn?

https://youtu.be/_hq7W-KHYW8

Jeg har tenkt på den☺ siden nr.2 blir bare 18 mnd når nr.3 kommer. Men nr.3 blir vår siste, så har ikke lyst å bruke så mye penger på en vogn som kommer til å bruke en gang(vi har emmaljunga fra nr.1 som er god som ny)

Hvis jeg var i din situasjon, så kunne tenkte på den vogn ja. Kommer til å bruke den til 2 barn om ikke 3.☺

Jeg angrer på at vi ikke kjøpte den.. Brukte 14 000 på bugaboo buffalo i mars i fjor, og nå må vi bytte.. Ble dyrt. Hadde jeg visst vi fikk to tette, hadde jeg så hadde jeg kjøpt Donkey med en gang.

Jeg angrer på at vi ikke kjøpte den.. Brukte 14 000 på bugaboo buffalo i mars i fjor, og nå må vi bytte.. Ble dyrt. Hadde jeg visst vi fikk to tette, hadde jeg så hadde jeg kjøpt Donkey med en gang.
Det er jo litt gambling da, for vi vet jo ikke om får til å flere barn, men håper jo selvfølgelig det.

Hadde absolutt kjøpt den om storebror var mindre eller vi hadde planer om en tett på, men har ingen planer om noe nr 3 før om mange mange år ;p

Back
Topp