Bugaboo donkey duo

Ga92

Flørter med forumet
Noen som har erfaring med denne vognen? Som søskenvogn eller tvillingvogn? Vi vurderer denne vogna til tvillingene våre, men ønsker å høre andres erfaringer :-)

Hei, Bkno0027782 og gratulerer så mye med tvillingene i magen!:)

Jeg ser du er ny her, og vil bare få ønske deg velkommen til Babyverden.
Vil også minne om at vi har noen supre termingrupper dersom du ikke har tatt turen innom din gruppe enda:)
Gi meg gjerne en lyd hvis jeg kan hjelpe deg med noe.
Håper du vil trives her. :)

PS. Du kan endre kallenavnet ditt ved å klikke på kallenavnet ditt oppe til høyre, deretter klikker du på kontaktdetaljer. Så får du opp en boks som heter "kallenavn", skriv ønsket kallenavn i den.

Ønsker deg en fin dag.

Jeg har akkurat kjøpt denne til min lille på 11 mnd. Dette er vår 4 vogn med henne, har liksom aldri vært helt fornøyd før.. prøvd både emmaljunga, Thule og babyjogger. Men nå har vi funnet vognen for oss, den er helt topp! Lett å ta med seg i bilen, god å trille. Barnet sitter veldig godt i det ergonomiske setet. Sovner på et blunk i denne! Nå venter vi en til, så da gjør vi den om til søskenvogn når nestemann kommer.

Har brukt denne som søskenvogn i et år no, og er kjempefornøyd. Venter tvillinger i april, så denne vognen skal vi ha med oss de neste årene og[emoji4]

Back
Topp