Bugaboo Camelon..

Vi har den [;)]

Og jeg kan virkelig anbefale den altså, har ikke angret et eneste sekund!!!

Vet ikke hva du lurer på, du kan jo evt. sende meg en PM,

men i alle fall - vogna er supergod å kjøre og man kommer seg veldig lett frem over alt. Baggen er stor, man kan klikke bilsetet på understellet, den er ikke ei vogn som "alle" har (kommer vel å merke an på hvor du bor, i stavanger har visst "alle" den, mens her i haugesund har jeg ikke sett noen andre enn oss som har den).

Anbefaler den uansett veldig sterkt [;)]

Takk for svar!![:)]
Blir nok kjøp på oss ja..blir mer og mer gira!![:)]
Tror jeg kommer til å kjøpe mørkebrun!![:D]

ORIGINAL: LitlaLinda

Takk for svar!![:)]
Blir nok kjøp på oss ja..blir mer og mer gira!![:)]
Tror jeg kommer til å kjøpe mørkebrun!![:D]

Har bare sett helt brun på bilde.

Men vi har brun skygge til vår (har ikke brukt den ennå) og brunfargen er ihvertfall veldig fin.

Har ellers sandfarget base og sandfarget skygge. Meget tilfreds [:D]

Har for øvrig ingen erfaring med vinterhjulene. Vi bor på sørvestlandet og her er det cirka ALDRI snø. Men brukte vogna på fjellet i påsken og så lenge snømåkeren hadde vært der med plogen sin funka den bra på snø også. Ser dog for meg at den ikke akkurat er så god hvis det er mye snø, men på den andre siden - er det noen vogner som er det? [8|]

Kjøpte dere vognen i Norge eller importerte dere?
Jeg tror vi kjøper her..med tanke på reklamasjon og sånn..[:)]

ORIGINAL: LitlaLinda

Kjøpte dere vognen i Norge eller importerte dere?
Jeg tror vi kjøper her..med tanke på reklamasjon og sånn..[:)]

Ja, gjorde det. Vurderte babytrader i nederland ei stund, mange som gjør det vet jeg, men endte opp med at det bare ble noen hundrelapper dyrere å kjøpe den i norge, så da var valget lett.

Her i Haugesund selger de den ikke, men vet at de har den på Engler i Magasin Blaa i Stavanger (vi kjøpte den der, suepr service!) og O. Olsen i Stavanger i hvert fall.

ORIGINAL: Lilletue

Vi har også Bugaboo Cameleon!

Har ikke fått testet den ut enda, da jeg har termin 24. april, men er iallefall veldig fornøyde så langt...

Bortsett fra at den er super fresh så er den jo så lett- bare 9 kg. Bagen er stor og det er genialt at man kan sette f.eks Maxi Cosi bilsete rett på understellet.

Vi har bestillt fra Neiman & Marcus i USA. Sort og sølv, "Silver edition".

Gøy at ikke "alle andre" har vognen også da.

Lykke til

Takk for det!![:)]
Hva kostet det for alt med frakt og toll?
Måtte du ringe de for å bestille?

Back
Topp