Bugaboo Cameleon

kakkeline

Gift med forumet
Noen som har den? lyst å dele noen erfaringe med meg??

har såååååå lyst på den når jeg får en liten en[:D]

ORIGINAL: Karla

vi har den! kjempefornøyd! (har prøvd endel vogner) Stor og god bag!

det er stor nok for en voksi pose og sant??
[8|][;)]

Vi har hatt Bugaboo Cameleon to ganger, super vogn! (Jeg bor forresten landlig til og hadde ingen problemer med det).

HVIS vi får flere,så skal jeg ha den vogna!!!!Basta[;)]

ja,den e kjempe kul og fin!!!!
har bare prøvd den i butikk jeg[;)]

Personlig så synes jeg den er stygg å se på, men alle som har den skryter masse av den så det er nok en bra vogn.

tusen takk for svar jenter [:D]

det blir definetivt den vogna vi kjøper til lille....

Kjempefornøyd med vår.        

hvilken farge har dere på vogna da??
har lyst på svart og rød om det er jente og svart og brun om det er gutt[:D]

Jeg har hatt blå/gråsvart, beige/gråsvart og svart/gråsvart. Den nye brune er jo bare rålekker!

Jeg har sand/rød og sand/sand. Synes sand/brunt er finere enn grå/brunt. Er litt lei av den grå basen jeg. Til å begynne med skulle alle ha den. Nå ser jeg at fler og fler skal ha sand base.

Skal snart til England og da skal jeg kjøpe brun base.  

Vi har bugaboo camelon og kunne ikke vært mer fornøyd!!!!!!

Det eneste negative jeg kan finne med vogna er at det er vanskelig å komme til i korga under når man har baggen på. Men det er i bunn og grunn en bagatell og ikke noe jeg irriterer meg over [;)]

Ellers testa vi den ut på snø i påsken og det gikk faktisk bedre enn jeg hadde trodd. Så lenge snøen ikke var dyp gikk det kjempefint, det uten vinterhjul.

Vi har ellers sand/sand-kombinasjonen og synes det er kjempefint. Skulle egentlig ha sand base og brunt trekk, men så hadde de ikke fått det brune trekket da vi henta vogna. Butikken vi kjøpte den i hadde imidlertid super service, så vi fikk det brune trekket gratis da det kom - og har med andre ord det også - men ble så fornøyd med sand/sand at vi ikke har tatt det i bruk ennå. Vurderer dog å gjøre det snart - forandring fryder [:)]

Men ingenting å lure på hvis du liker bugaboo-vogna altså. Den er kjempebra!!

Back
Topp