Bugaboo Cameleon

Kooki

Glad i forumet
Mailykke 2018
Noen som har erfaring med Bugaboo Cameleon? Vurderer å kjøpe en brukt, for å ha med på sommerferie til neste sommer, siden det skal ta lite plass [emoji4] Og med 2 barn på tur tror jeg vi trenger det [emoji28]

Noen som har erfaring med Bugaboo Cameleon? Vurderer å kjøpe en brukt, for å ha med på sommerferie til neste sommer, siden det skal ta lite plass [emoji4] Og med 2 barn på tur tror jeg vi trenger det [emoji28]

Hva med Donkey, så er det plass til storebror også?

Storebror trenger ikke vogn, så jeg er kun ute etter en bagvogn [emoji4] Så derfor en Cameleon [emoji6]
Alt for dårlig demping i Donkey’en til vårt daglige bruk [emoji4]

Veldig glad i vår Cameleon fra 2013. Nå skal den bli brukt til nummer 3 og jeg gleder meg. Den er pent brukt og super i bruk[emoji7] og så er den liten og nett, vi har en forholdsvis liten bil nemlig[emoji4]

Veldig glad i vår Cameleon fra 2013. Nå skal den bli brukt til nummer 3 og jeg gleder meg. Den er pent brukt og super i bruk[emoji7] og så er den liten og nett, vi har en forholdsvis liten bil nemlig[emoji4]

Jeg har stor bil, men vi skal sannsynligvis i alle fall en uke på bilferie med 2 barn... Så jeg vil spare plass der jeg kan [emoji12]
Kjekt å høre at du er fornøyd [emoji1]

Samme her, vår fra 2013 er godt brukt men skal brukes til nestemann og. Eneste minuset er at understellet kan bli litt skranglete, og styret (gravidhjernen husker ikke hva det heter, der man holder...) tåler ikke tung veske eller handleposer hengende på, iallefall ble vår litt skjev. Men den funker fint likevel. Lett og fin vogn med god plass under.

Samme her, vår fra 2013 er godt brukt men skal brukes til nestemann og. Eneste minuset er at understellet kan bli litt skranglete, og styret (gravidhjernen husker ikke hva det heter, der man holder...) tåler ikke tung veske eller handleposer hengende på, iallefall ble vår litt skjev. Men den funker fint likevel. Lett og fin vogn med god plass under.

Jeg har ikke tenkt å ha den til hovedvogn, det blir primært ferie, så det er ikke så farlig om den ikke tåler så mye [emoji4]

Jeg har ikke tenkt å ha den til hovedvogn, det blir primært ferie, så det er ikke så farlig om den ikke tåler så mye [emoji4]
Den gjør nok egentlig det, men vår har vært brukt masse, i all slags vær og lesset med mye. Er ei veldig god vogn.

Hvis det bare er til ferie, ville jeg også vurdert Bugaboo bee eller babyzen yoyo, begge kan bli veldig små i bilen og brukes fra nyfødt med babybag. Ser de ofte ligger ute på Finn, og babyzen er det mange som leier ut via Finn også :)
Men skal dere på ferie på fjellet er det kanskje ikke helt aktuelt.

https://www.barnashus.no/bugaboo-bee5-med-liggedel.html

https://m.babyshop.no/babyzen/s/557

Vi har vært superfornøyde med vår Cameleon i hvert fall. Pleide å bruke en annen reisetrille når de kunne sitte i sportsdel og vi skulle fly, men tok den med hvis vi hadde bil eller skulle være lenge borte. Rammen er veldig fin å pakke vinflasker i når man flyr :smiley-ashamed005

Vi skal ikke fly heldigvis [emoji1] Har sett litt på leie av en YoYo også! Syns både Bee og YoYo’en ble for dyre å kjøpe (de jeg fant på finn i mitt område i alle fall).

Ferie på fjellet gjør vi ofte, vi bor nesten på fjellet [emoji23][emoji106] Så der er vi ikke avhengige av vogn [emoji4]

Vi skal ikke fly heldigvis [emoji1] Har sett litt på leie av en YoYo også! Syns både Bee og YoYo’en ble for dyre å kjøpe (de jeg fant på finn i mitt område i alle fall).

Ferie på fjellet gjør vi ofte, vi bor nesten på fjellet [emoji23][emoji106] Så der er vi ikke avhengige av vogn [emoji4]

Fordelen er man kan selge den å få igjen mye da:)

Back
Topp