Bugaboo Cameleon

Mayamoren

Elsker forumet
Julimammaer 2016
ImageUploadedByBV Forum1455743644.261352.jpg

Vurderer å kjøpe denne.
Hva trenger jeg i tillegg?
Skjønner ikke helt når det står at en trenger tekstil sett i tillegg?

Noen som har kjøpt denne og vet?
 
Jeg tror det er kalesje og trekk til bagen.
Vi har en limited Edition, veldig lik den nye som kom nå i grå. Da fulgte absolutt alt med!

Anbefaler sommerkalechen på det sterkeste. Gullverdt om sommeren :)
Er noe av det jeg digger mest med vogna.
 
Jeg tror det er kalesje og trekk til bagen.
Vi har en limited Edition, veldig lik den nye som kom nå i grå. Da fulgte absolutt alt med!

Anbefaler sommerkalechen på det sterkeste. Gullverdt om sommeren :)
Er noe av det jeg digger mest med vogna.

Hvor kjøpes sommerkalesjen?:)
Har også den i limited edition :) men har ikke myggnetting, kan jeg bare kjøpe en universal? :p
 
Hvor kjøpes sommerkalesjen?:)
Har også den i limited edition :) men har ikke myggnetting, kan jeg bare kjøpe en universal? :p

Barnas hus og andre steder de selger buga. Da jeg fødte i 2014 var det en ekstremt varm sommer og de var utsolgt for kalesjen i Norge, Sverige og Danmark samt de alle stedene jeg sjekket på nett. Så greit å sikre seg sen tidlig. Det er myggnetting integrert i sommerkalechen..
 
Jeg tror det er kalesje og trekk til bagen.
Vi har en limited Edition, veldig lik den nye som kom nå i grå. Da fulgte absolutt alt med!

Anbefaler sommerkalechen på det sterkeste. Gullverdt om sommeren :)
Er noe av det jeg digger mest med vogna.

Du som har greie på dette!

Fant en strøken en på finn i dag, men den var bare sportsdel. Selger sier at en kan kjøpe en softbag til og dermed er vognen komplett...
Stemmer det?
På alle bilder ser det ut til å være en sportsdel og en liggebag?
 
Du som har greie på dette!

Fant en strøken en på finn i dag, men den var bare sportsdel. Selger sier at en kan kjøpe en softbag til og dermed er vognen komplett...
Stemmer det?
På alle bilder ser det ut til å være en sportsdel og en liggebag?

Du må kjøpe en løs bag til. Det er samme ramme til sportsdel og bag, jeg kunne ikke se de solgte løse på Barnas hus.
Du ser den til høyre i bilde her:ImageUploadedByBV Forum1455803111.001486.jpg
 
Ble det vogn? Jeg gleder meg til å ta frem bagen.
 
Ble det vogn? Jeg gleder meg til å ta frem bagen.


Nei:-(

Mannen er helt fortapt i Stokke trailz ....

Han er ganske lite engasjert i ting ellers når det gjelder utstyr osv, så tror faktisk jeg må gå for den.
Det er jo en kjempe ok vogn det også. En del tyngre og mer "klumpete", men samtidig liker jeg at den er såpass høy og at det er stor handlekurv under. Vurderer Bugaboo når lillegutt er litt større og en bare bruker sportsdelen:)
 
Nei:-(

Mannen er helt fortapt i Stokke trailz ....

Han er ganske lite engasjert i ting ellers når det gjelder utstyr osv, så tror faktisk jeg må gå for den.
Det er jo en kjempe ok vogn det også. En del tyngre og mer "klumpete", men samtidig liker jeg at den er såpass høy og at det er stor handlekurv under. Vurderer Bugaboo når lillegutt er litt større og en bare bruker sportsdelen:)
Mannen min sier også at han liker den bedre, ved første øyekast. Mest pga. plassen under, tror jeg. Og så er det norsk da, som er en bonus. Så jeg vet jommen ikke jeg. Har liksom sett for meg at valget skulle være mellom Buffalo og Cameleon. :)
 
Nei:-(

Mannen er helt fortapt i Stokke trailz ....

Han er ganske lite engasjert i ting ellers når det gjelder utstyr osv, så tror faktisk jeg må gå for den.
Det er jo en kjempe ok vogn det også. En del tyngre og mer "klumpete", men samtidig liker jeg at den er såpass høy og at det er stor handlekurv under. Vurderer Bugaboo når lillegutt er litt større og en bare bruker sportsdelen:)
Mannen min sier også at han liker den bedre, ved første øyekast. Mest pga. plassen under, tror jeg. Og så er det norsk da, som er en bonus. Så jeg vet jommen ikke jeg. Har liksom sett for meg at valget skulle være mellom Buffalo og Cameleon. :)

Den har jeg også lyst på, men blir det en varm sommer så blir den altfor varm! Jeg har kun erfaring med baby og ekstremt varm sommer...

Men den er nok god til vinteren, selv om bagene er like store.
Synes fet virker deilig med stor og god plass under.
 
Den har jeg også lyst på, men blir det en varm sommer så blir den altfor varm! Jeg har kun erfaring med baby og ekstremt varm sommer...

Men den er nok god til vinteren, selv om bagene er like store.
Synes fet virker deilig med stor og god plass under.

Føler at sannsynligheten for en suuuper varm sommer er ganske liten i Bergen:)
Har hatt noen skikkelig varme dager innimellom, men vi har heldigvis mange svale steder i hagen:)

Dessuten vil nok ikke vogna bli brukt før tidligst i august siden lillegutt vil være på sykehus en god stund etter operasjonen, så sånn sett er det trygt tror jeg!

Når det er sagt, så hadde jeg vel valgt Bugaboo om jeg fikk velge... Men kanskje jeg på denne måten kan få begge deler:)
 
Føler at sannsynligheten for en suuuper varm sommer er ganske liten i Bergen:)
Har hatt noen skikkelig varme dager innimellom, men vi har heldigvis mange svale steder i hagen:)

Dessuten vil nok ikke vogna bli brukt før tidligst i august siden lillegutt vil være på sykehus en god stund etter operasjonen, så sånn sett er det trygt tror jeg!

Når det er sagt, så hadde jeg vel valgt Bugaboo om jeg fikk velge... Men kanskje jeg på denne måten kan få begge deler:)

Ja, da er det nok et smart valg :)
Vi har sett på den litt som søskenvogn (man kan sette sete under)...
 
Har bestemt meg for å kjøpe Bugaboo Camelon eller Bugaboo Buffalo :) Nå har jeg fått den anbefalt så mange ganger :p

Den er dyr da! Vet dere hva som egentlig er hovedforskjellen på de to modellene?
 
Har bestemt meg for å kjøpe Bugaboo Camelon eller Bugaboo Buffalo :) Nå har jeg fått den anbefalt så mange ganger :p

Den er dyr da! Vet dere hva som egentlig er hovedforskjellen på de to modellene?
En av forskjellene er at camelon har mindre hjul foran enn Buffalo, så førstnevnte er en super byvogn, mens buffalo er en mer All terreng vogn tror jeg :)
 
Nei:-(

Mannen er helt fortapt i Stokke trailz ....

Han er ganske lite engasjert i ting ellers når det gjelder utstyr osv, så tror faktisk jeg må gå for den.
Det er jo en kjempe ok vogn det også. En del tyngre og mer "klumpete", men samtidig liker jeg at den er såpass høy og at det er stor handlekurv under. Vurderer Bugaboo når lillegutt er litt større og en bare bruker sportsdelen:)
Sånn er det her også. . jeg ønsker meg buffalo og han ønsker trailz.. :/
Men jeg har bestemt at jeg skal ha buffalo. Jeg triller mest uansett sa han, fordelen for meg er at på Buffalo er det ståbrett og storesøster på snart 4 blir fort sliten i føttene, noe sånt finnes ikke til stokke enda.. men det er vel ikke en faktor som er av noen betydning for deg,for dine er vel eldre? :)

Selgeren på barnas hus anbefalte med Bugaboo framfor stokke pga kvalitet. Det overrasket meg litt, da stokke er et velrenommert merke.
 
Sånn er det her også. . jeg ønsker meg buffalo og han ønsker trailz.. :/
Men jeg har bestemt at jeg skal ha buffalo. Jeg triller mest uansett sa han, fordelen for meg er at på Buffalo er det ståbrett og storesøster på snart 4 blir fort sliten i føttene, noe sånt finnes ikke til stokke enda.. men det er vel ikke en faktor som er av noen betydning for deg,for dine er vel eldre? :)

Selgeren på barnas hus anbefalte med Bugaboo framfor stokke pga kvalitet. Det overrasket meg litt, da stokke er et velrenommert merke.

Mine to andre er så store at det spiller ingen rolle med søskenbrett:)

Det er to ting jeg likte godt med Stokke, det er at bagen er så høy at babyen kommer nærmere og at det er plass til mye under.
Jeg kommer til å gå mye på butikken og da er det greit med god plass under.

Bugaboo er myyye lettere å trille og mer handy!

Helt enig med at Bugaboo blir anbefalt i butikker.
Opplever akkurat det samme!
Jeg blir alltid litt mistenksom jeg da... Om det er fordi den faktisk ER bedre, eller om de tjener mer på den....
Er jo sykt med tilbehør til Bugaboo og jeg ser for meg at de tjener en del på det:)

Venter nok uansett litt med å kjøpe vogn, så får jeg se om jeg lar mannen bestemme eller om jeg spiller mammakortet:)
 
Mine to andre er så store at det spiller ingen rolle med søskenbrett:)

Det er to ting jeg likte godt med Stokke, det er at bagen er så høy at babyen kommer nærmere og at det er plass til mye under.
Jeg kommer til å gå mye på butikken og da er det greit med god plass under.

Bugaboo er myyye lettere å trille og mer handy!

Helt enig med at Bugaboo blir anbefalt i butikker.
Opplever akkurat det samme!
Jeg blir alltid litt mistenksom jeg da... Om det er fordi den faktisk ER bedre, eller om de tjener mer på den....
Er jo sykt med tilbehør til Bugaboo og jeg ser for meg at de tjener en del på det:)

Venter nok uansett litt med å kjøpe vogn, så får jeg se om jeg lar mannen bestemme eller om jeg spiller mammakortet:)
Det samme har jeg tenkt, ift inntjening. Det er jo også en del salg som ekskluderer Bugaboo.

Det er nok det samme mannen liker med stokke vognen. Han er 193 høy og føler nok har ser bedre med den, mens jeg er 160 og syns høyden på Bugaboo var perfekt for meg. Også for storesøster, som lett kan titte ned i vognen (hun er snart 4 men har definitivt arvet høyden til mor, ikke far )

Jeg kommer nok til å vente jeg også, mest for at jeg får sånn kast av usikkerhet nå og da ift farge og hvilken vogn jeg skal ha. Selv og jeg egentlig har bestemt meg :p
 
Jeg liker også at Stokke vognen er høy og plassen under.
Jeg savner større kurv på cameleon, men bagperioden går så fort og det blir mere plass under vogna når man skifter til sportsdel.

Men som sagt ser på trailz som søskenvogn...
 
Elsker vogner!
 
Back
Topp