Bugaboo Cameleon!

**Lykke**

Gift med forumet
Har kjøpt bugaboo cameleon til babyen.. men bruker nå sportsdelen til broremann!
Idag skulle jeg bruke regntrekket for første gang! syntes det var elendig! [&:] dekker jo så vidt rammen på vogna! Ikke noen tur vogn i allt slags vær dette! folk som har den som skryter kan umulig ha vært mye ute i regn!

MEN... jeg tenkte regntrekket antageligvis dekker bagen bedre.. men så googlet jeg det å fikk dette bilde :

http://4.bp.blogspot.com/_iv1Q2OvXyEU/S41MxRvnszI/AAAAAAAAAHg/wlXfZajJmJE/s320/bugaboo+cameleon+rain.jpg

stemmer det at regntrekket ikke dekker hele bagen?!?!? [&:]

Jepp. Pluss at jeg syns det er for tett og knotete. Så jeg bare kjøpte et vanlig et for en billig penge. Det passer veldig bra og dekker hele vogna. [:)]

Hvilket!? tror jeg også må gjøre det! For jeg er ute i allt slags vær.. å dette holdt absolutt ikke mål!! [&:] skal si ifra til selgeren som skrøyda den opp i skyene! "allt er perfekt med vogna" ! kanskje.. viss du bor i et land uten vind og nedbør! [8D]

ORIGINAL: **Lykke**

Hvilket!? tror jeg også må gjøre det! For jeg er ute i allt slags vær.. å dette holdt absolutt ikke mål!! [&:] skal si ifra til selgeren som skrøyda den opp i skyene! "allt er perfekt med vogna" ! kanskje.. viss du bor i et land uten vind og nedbør! [8D]

Hehehe.. jeg syns vogna er perfekt jeg, da. [:)]

Kjøpte bare et hvilket som helst standard regntrekk. Tullsa heter det jeg har.

ORIGINAL: Sicily

ORIGINAL: **Lykke**

Hehehe.. jeg syns vogna er perfekt jeg, da. [:)]

Kjøpte bare et hvilket som helst standard regntrekk. Tullsa heter det jeg har.

aah.. jeg har et sånn liggende etter simo kombien! [;)]

perfekt.. njaa.. ikke for meg! regntrekket var minus! (men fikses jo lett med Tulsa! [;)])
Jeg hadde mountain buggy før denne.. den var ekstremt enkel å styre med en hånd.. kjenner denne er tyngre å styre! men ellers veldig fornøyd til nå!! [:D]

Wæææ, kjenner jeg får litt småpanikk her[:-]

Er frem og tilbake usikker på den, men det er den vogna som passer best i str her.

Tror kanskje jeg må kjøpe ei anna vogn til å gå tur i[:)]

ORIGINAL: dolly duck

Wæææ, kjenner jeg får litt småpanikk her[:-]

Er frem og tilbake usikker på den, men det er den vogna som passer best i str her.

Tror kanskje jeg må kjøpe ei anna vogn til å gå tur i[:)]

Hvorfor det?

Back
Topp