Bugaboo cameleon

Nyskattpåvei

Glad i forumet
negativt og positivt

FYR LØS[:D]

har ikke den men har en bugaboo bee. det er en veldig god trille. funker faktisk til å gå litt lengre turer med også. men det er ingen vogn for noe annet enn asfalt og ubrukelig i snø. nå har jeg en oth i tilegg.

bee er lett, enkel å ha med, blir liten sammenslått, okei plass i kurven, FIIIIIN og kiddoen sitter godt, min er 2 år nå og kan bruke den en goood stund til.

negativt som sagt ingen "bruksvogn" og du kan glemme å bruke den i snøvær.

-VELDIG lett. vi valgte den istedefor trille da vi fikk igjen på forsikringen og måtte bruke hele beløpet (7500) på vogn
-tar veldig liten plass i bil og man kan jo velge å ha ene delen inni bilen og andre baki feks, siden man tar av hele sittedelen. derfor lett å plassere i bil hvis man skal ha med seg mye.
-en av de aller lengste bagdelene på markedet, sånn jeg har forstått det
-genialt med 4 hjul, men likevel like enkel el enklere å svinge på enn trehjulingene. stabiliteten til firhjulinger.
-to svingbare hjul foran som man kan låse
-enkelt å svinge over "styret" så de store hjulene kommer foran. da kan man lertt bruke den på grus og snø også.
-kan også kjøpe med to vinterhjul så man får en "vanlig" firhjuling

er sååå fornøyd!

Vil også følge med på denne, for sikler på den vogna[:D]

Vi hadde Simo kombi til de to eldste, men kjøpte cameleon til minste, og jeg har ikke angra en dag. Den er lett, tar liten plass og utrolig lett å trille. Kommer meg frem overalt, selv på snø med de små hjulene. Bare snur rattet, så får jeg de største fremst hvis det blir problemer.

Eneste negative med vognen som jeg kommer på nå, er at det er vanskelig å komme til kurven under vognen når bagdelen er på.

ORIGINAL: Lois Lane

Vi hadde Simo kombi til de to eldste, men kjøpte cameleon til minste, og jeg har ikke angra en dag. Den er lett, tar liten plass og utrolig lett å trille. Kommer meg frem overalt, selv på snø med de små hjulene. Bare snur rattet, så får jeg de største fremst hvis det blir problemer.

Eneste negative med vognen som jeg kommer på nå, er at det er vanskelig å komme til kurven under vognen når bagdelen er på.

eneste jeg å har å si[:)]

Elsker min, passer perfekt til vårt bruk [:)]

Eneste negative jeg kan komme på er at når bagdelen er på, så er kurven under utrolig vanskelig å bruke. Enklere når sportsdelen er på.

Har hatt Simo kombi tidligere, og lånt en edge duo og det eneste jeg savner er tre ting:

smålommer inni bagen eller kalesjen for å gjøre av babycall, ekstra smokker etc..
stor handlekurv
vuggefunksjon

Bortsett fra det er Cameleon en suveren vogn. [:)]

Vi har ingenting negativt å komme med om vår :)

Back
Topp