Bugaboo Cameleon. Hjelp?!?

dumidalia

Gift med forumet
Jeg har sett på mange barnevogner, og trodde jeg hadde funnet ut hvilken vogn jeg ville ha. Så gikk tiden og jeg har ombestemt meg maaange ganger.. Og nå har jeg landet på bugaboo cameleon.

Men så kommer problemet som jeg trenger hjelp til. For jeg gidder ikke å svi av masse penger på en ny vogn, så jeg har sett på brukte vogner på finn.no. Men her er ingen som forhandler bugaboo, så vi hadde tenkt å se på den når vi skal på oslotur i mars. Men nå er saken den at jeg fant ei fin vogn på finn.no i de fargene jeg kunne tenkt meg.

Så dere som har vogna. Er dere fornøyde? Ikke fornøyd? Hva er veldig bra? Hva mangler? Hvordan er liggestillingen på sittedelen? For på bildene ser det ut som den er som en stol, på en måte, men blir den flatere når man legger den ned?
Jeg er ikke avhengig av vogn hele tiden, hver dag, så for oss er det ikke krise at det er små hjul foran mtp snø og sørpe. Jeg vil ha en stilig vogn, som likevel er bra. Den må være lett både å trille og løfte. Sittedelen eller styret må kunne snus slik at barnet kan sitte både mot og fra meg.

Dette ble litt rotete, men essensen er: Tror dere jeg blir fornøyd med vogna?

Jeg er som deg, og endte opp med bugabooen. Den står ubrukt i "fin" stuen og venter på å blir brukt, så jeg har ikke så mange erfaringer å komme med.

Jeg har kun trillet den uten baby i, men så langt liker jeg den kjempe godt. Sportsdelen har jeg ikke hatt på vognen, så den kan jeg ikke si noe om, men du kan ha barnet begge veier og rattet kan være begge veier.

Lykke til med vognkjøpet[:D]

Takk for svar =)
Jeg tok i den på en butikk en gang for å le av den og vise mannen hvor stygg den var.. Selv om jeg da var totalt negativ til vogna, ble jeg veldig overrasket over hvor enkel den var å manøvrere og hvor snop den var.

Alle prinsipper faller en dag..

Jeg synst den er stygg jeg......[&:][8D] Kan ikke hjelpe for det, men den har vokst på meg, og så langt angrer jeg ikke på kjøpet. Spørs hvordan det blir når det kommer baby i vognen da, men tror nok jeg kommer til å være like fornøyd da også

Hehe. Fra å synes at den var helt grusomt stygg har jeg gått over til å synes at den er stilig og tøff. nå er mannen nesten enig også, spesielt etter at han så noen med en brun som var ute på trilletur.
Men hjelpe meg, jeg lo godt av de som hadde brukt så masse på ei så stygg vogn en gang..

Du kommer ikke til å angre. [:)] Har hatt vogna siden i fjor sommer og er knallfornøyd. Bor i Nord-Norge med mye vinter og vær, har ikke hatt noen problemer. 

å, nå blir jeg roligere for hvert innlegg[:D]
men hvordan er liggestillinga på sportsdelen? er den rett eller vinklet eller flat eller hva? for det ser ut på bildene som om den blir som en stol uansett..

dytter denne opp i håp om flere erfaringer og svar på hvordan liggestillinga er.

også en liten kveldsdytt.[:)]

ORIGINAL: dumidalia

å, nå blir jeg roligere for hvert innlegg[:D]
men hvordan er liggestillinga på sportsdelen? er den rett eller vinklet eller flat eller hva? for det ser ut på bildene som om den blir som en stol uansett..

Riktig det.. Den er vinklet uansett. Dette er mer ergonomisk riktig enn å ligge flatt. Det er ikke noe problem.

ORIGINAL: Karla

vi er kjempefornøyde! har den til jenta vår på 19 mnd, og hun sover kjempefint i den! nå skal nybabyen få overta vogna[:)][:)] det er en av de vognene jeg tor færrest angrer på å ha skaffet seg[:D]

Tror jeg og. [:)]

men hvordan er sittedelen til små babyer? altså når de akkurat har blitt for store til bagen? har ei venninne som hadde emmaljunga city jet og den kunne hun ikke bruke før han var nesten ett år, fordi han satt så dumt i den før det..

aaah, supert. takk for svar!
den sittedelen har egentlig vært min eneste bekymring ang bugaboo, siden jeg ikke har sett den irl.
men da fortsetter jakten på finn.no [:)] den jeg fant i går var desverre solgt..

Back
Topp