Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har den, hva lurer du på?Noen som har erfaring med denne vogna?![]()
Jeg har sett på en bruktHar den, hva lurer du på?
Vi elsker vogna! Har den til barn nr 2 nå, kjøpte ny til første. Har prøvd noen andre vogner, men syns egentlig Buffaloen er helt perfekt! Den er enkel å slå sammen, bruker liten plass, god å trille på snø, asfalt, grus og i skogen, stor kurv under vogna, stabil å trille. Har hatt lånevogn en gang pga flyskade, da hadde vi Bugaboo Cameleon, og den likte vi ikke. Har også trilla Emmaljunga med ukjent modell som både ei venninne hadde og min søster hadde, likte ingen av de vognene. Fordelen med Buffaloen er at den er høyere enn Cameleon, store forhjul som kan svinge eller låses av til faste. Buffaloen har også lang bagdel, noe som vi har sett på som en stor fordel med lange barn. Skulle jeg valgt igjen, så hadde det blitt Bugaboo Buffalo. Bare spør om du lurer på noe mer.Jeg har sett på en bruktsynes den er såå fin! Så jeg lurer egentlig på andres erfaringer av vogna
om det er et godt kjøp eller ikke.
TakkVi elsker vogna! Har den til barn nr 2 nå, kjøpte ny til første. Har prøvd noen andre vogner, men syns egentlig Buffaloen er helt perfekt! Den er enkel å slå sammen, bruker liten plass, god å trille på snø, asfalt, grus og i skogen, stor kurv under vogna, stabil å trille. Har hatt lånevogn en gang pga flyskade, da hadde vi Bugaboo Cameleon, og den likte vi ikke. Har også trilla Emmaljunga med ukjent modell som både ei venninne hadde og min søster hadde, likte ingen av de vognene. Fordelen med Buffaloen er at den er høyere enn Cameleon, store forhjul som kan svinge eller låses av til faste. Buffaloen har også lang bagdel, noe som vi har sett på som en stor fordel med lange barn. Skulle jeg valgt igjen, så hadde det blitt Bugaboo Buffalo. Bare spør om du lurer på noe mer.
Ender nok opp med å kjøpe vognaHar hatt den med førstemann og gleder meg til å bruke den igjen til neste baby. Superdigg å trille, praktisk og pen.
Liker ikke regntrekket som følger med bare, er stivt og vanskelig å bruke når det er kjølig. Men det er ikke den værste tingen å måtte bytte ut akkurat![]()
Så bra! Vi slår nok til på vogna!Jeg kjøpte samme vogn brukt og er veldig fornøyd med den. Lett å svinge og håndtere med en hånd. Vi har ikke hatt noen problemer, men det skal også være ganske enkelt å bytte ut deler på vogna hvis noe blir ødelagt. Syns det var et veldig godt bruktkjøp! Vår var brukt til to barn, men merker ikke noe slitasje av betydning. Bare litt solskader på trekket (som kan byttes ut).
Bruker sittedelen på toåringen på 96 cm nå. Går fint detBlir alle bugaboo vognene solbleket? Synes alle på Finn er brune i setet... og dere som har buffalo/fox, hvor lenge har dere kunnet bruke sittedelen? (synes den ser så kort ut)
Blir alle bugaboo vognene solbleket? Synes alle på Finn er brune i setet... og dere som har buffalo/fox, hvor lenge har dere kunnet bruke sittedelen? (synes den ser så kort ut)