Bugaboo buffalo

Overraskelse

Glad i forumet
Desemberlykke2017
Noen med bugaboo buffalo som kan måle helling med og uten barn i sittedel, når den står i sovestilling:anyone Er det stor forskjell?

Jeg mener det er noe galt med vognen min, men bugaboo mener det skal være slik:arghh: Skal barnet ligge nedover med hode? Skal nevnes at vi har Cameleon³ også og den er ikke slik.

Du har ikke bare klikka den fast i feil vinkel da? Noen ganger gjør jeg feil(med bagdelen) slik at hodedelen heller nedover i stedet for at bagen er helt i vater.

Du har ikke bare klikka den fast i feil vinkel da? Noen ganger gjør jeg feil(med bagdelen) slik at hodedelen heller nedover i stedet for at bagen er helt i vater.

Nei, har undersøkt det. Har vært med den på barnas hus og det er tydelig at den heller nedover. Med uten barn er hellingen på 0, men når han sitter oppi er den på -7.

Nei, har undersøkt det. Har vært med den på barnas hus og det er tydelig at den heller nedover. Med uten barn er hellingen på 0, men når han sitter oppi er den på -7.

Så merkelig! Får dessverre ikke sjekka siden jeg fortsatt bruker bagen. Håper noen andre kan hjelpe :)

Back
Topp