Hei! Har noen hatt denne vognen på vinterføre? Hvordan er den evt?
med tanke på snø osv..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har den, og synes den er god nok. Har også en TFK Joggster Twist, som mange mener er så god på alt slags føre, men synes ikke denne er særlig bedre. I dyp snø er det vel ingen vogner som gjør seg noe særlig, med mindre de har gigantiske hjul, evt. meier. Helt avgjørende at forhjulene kan låses i snøen, det kan den både på buffalo og tfk. Er jo kanskje ikke sååå ofte man ferdes på umåkt vei i dyp snø uansett, og da må det sies at på absolutt alt annet føre, mener jeg bestemt buffalo er best. Det være seg i skogen, på is, i lett snø, og SELVSAGT i butikker. Følte jeg gikk rundt med en diger tilhenger den ene gangen jeg dristet meg til å gå i en butikk med TFK. Da var jeg vant til Buffalo, da. Den er lett, ligger fint på veien, helt konge å manøvrere, enkelt å justere ryggen på sittedelen, lang, god bag, verdens beste kalesje, osv. Jeg skal beholde den til dette barnet også, for å si det sånn. TFK er imidlertid mye bedre til soving i barnehagen. Veldig god plass. Men et herk å bruke sånn i det dagelige, spør du meg [emoji1]
Den er helt fin også med vinterpose. Jeg har hatt den fra Reflex, den er veldig myk og deilig, men tror egentlig Easygrow er bedre i formen. I bagen fungerer uansett alle poser, tror jeg, kanskje bortsett fra Bugaboos egen pose, som vel er tilpasset sittedelenTusen takk for svar!
Jeg har selv en tfk joggster twist - har alltid hatt Emmaljunga mondial duo i starten så har jeg byttet over til tfk ved sitte perioden. Men jeg føler den er så gedigen i forhold til alle andre vogner, haha! Så nå tenker jeg å kjøpe meg en ny vogn - og liker utseende på buffalo veldig godt. Hvordan er den med vinterpose oppi og slikt? Den passer fint eller? Jeg tenkte å kjøpe easygrow exclusive.. Da kan jeg evt ha tfk stående i bhg da den tid nærmer seg og bruke det som en sove vogn - smart!