Hvorfor skal håndtak med knekk tåle mindre enn teleskophåndtak? Det høres rart ut, men det er kanskje hvis man henger bag på kroker helt ytterst på håndtaket på Trailz? De fleste jeg har sett henger bagen over håndtaket ved knekkleddet på Trailz, eller med kroker på samme plassen.
Du kan legge baggen sammen, de harde elementene i veggene løsnes på innsiden av baggen.

Da vi var i butikken viste hun oss sammenlagt bag på Trailz og Bugaboo Buffalo. Og sammenlagt understell. Av vognene vi så på var disse to såpass like i størrelsen sammenlagt at jeg kalte dem "like" på listen vår med tanke på plass i bilen.

Det er raskere å legge sammen baggen på Bugaboo, og Bugaboo blir litt flatere i mykdelene (bena stikker ut selvfølgelig). Jeg har ikke noe bilde av Stokke baggen sammenbrettet, tok ikke bilde da jeg var i butikken. Jeg tenkte bare å nevne det her i tilfelle andre så i tråden og vurderer Trailz, ikke for å prøve å overbevise deg om å skifte vogn!!!

Jeg har ikke bestemt meg i det hele tatt, fikk kanskje se litt for mange vogner da vi var i butikken.
Og unnskyld til TS, jeg vet at tråden egentlig ikke handler om Trailz.
Edit:
Her er bilde av baggen brettet sammen oppå understellet til Crusi: