Bugaboo Buffalo

ingu

Betatt av forumet
Oktoberskatter 2014
Hei!
Er det noen av dere som har erfaring med Bugaboo Buffalo? Etter en lang orienteringsrunde i barnevognjungelen, føler jeg at jeg har bestemt meg for den, men siden den ikke selges i Nord Norge, kjenner jeg ingen som har den. For meg ble vekt viktig i valget. Jeg har en leddsykdom som gir kronisk vond rygg, og da blir vekt viktig for lemping inn og ut av bil. I tillegg tenker jeg at når man bor på landet i Nord Norge, så må man ha framhjul som er relativt store. Jeg er skeptisk til trehjulinger, så derfor har jeg utelukket de. Men er det noen der ute som har erfaring med Buffalo? Funker den i den norske vinteren? Den har jo ihvertfall stor bag til min vinterbaby. Det skal sies at jeg har ei brukt Simo som skal være "verandavogn" og etterhvert barnehagevogn. Denne kan jo også brukes på de verste snødagene.

Eg kjenner ei som kjøpte den, og angra veeeldig.. Men det er jo veldig forskjellig kva ein er fornøyd med og ikkje! :)

Har ikkje erfaring, men har vært å kikka på den vogno, og prøvetrilla :P
Heilt fantastisk vogn ved første synfaring, men syns da blei alt for dyrt.
Styret kan kun justerast i lengderetning, ikkje vippast.
Virka og ganske vinglete og "lealaus"

Har no funne ut at eg ska ha Brio S.mile, den og har ganske store og gode lufthjul framme, som va veldig viktig for meg. Og styret kan justarast ved å vippa opp og ned.
Understellet vege 8,9kg, så e veldig lett, sammenligna med mange andre vogner, og ikkje så mykje tyngre enn Buffalo.
Eg vil ha ei vogn med lett understell, der eg setta bilstolen på, for da e stor sjanse for at eg må ha KS...

Har ikkje erfaring, men har vært å kikka på den vogno, og prøvetrilla :p
Heilt fantastisk vogn ved første synfaring, men syns da blei alt for dyrt.
Styret kan kun justerast i lengderetning, ikkje vippast.
Virka og ganske vinglete og "lealaus"

Har no funne ut at eg ska ha Brio S.mile, den og har ganske store og gode lufthjul framme, som va veldig viktig for meg. Og styret kan justarast ved å vippa opp og ned.
Understellet vege 8,9kg, så e veldig lett, sammenligna med mange andre vogner, og ikkje så mykje tyngre enn Buffalo.
Eg vil ha ei vogn med lett understell, der eg setta bilstolen på, for da e stor sjanse for at eg må ha KS...
Ja, den er fryktelig dyr, men jeg har bestemt meg for at prisen ikke skal ha noe å si på hvilken vogn jeg bestemmer meg for. Men finnes Smile med store framhjul? Har bare sett den med knøttsmå. Men har jo kun sett bilder på nett av den.

S.mile Hjuldiameter 19cm framme og 28cm bak. Ser kanskje små ut, men e ikkje så små så dei ser ut t :p
Har vært å prøbetrilla denne og, og var minst lika god å trilla, men ikkje så "lealaus" så Buffalo.

SmileBrown2.jpg

Buffalo. Framme 25,4cm g bak 30cm.
Bugaboo-Buffalo.png

Back
Topp